La reurbanització pendent de la Trinitat Vella es farà en tres anys

Les obres per treure cotxes del barri i crear zones verdes costaran 7,2 milions

1
Es llegeix en minuts
RAMON COMORERA / Barcelona

La construcció delcarril bus VAOde laC-58entre Barcelona i Ripollet (Vallès Occidental), obert a l'octubre, comportava lareformaipacificaciódelnord de la Meridianaentre la Trinitat Novai la Trinitat Vella.

Al primer barri, costat muntanya, lesobresper separarvivendesizones verdesdels12 carrils de trànsiti per millorar les rutes de vianants entre els dos costats de la gran trinxera d'autopistes es van acabar al mateix temps que el carril.

Notícies relacionades

La reforma a Trinitat Vella, més difícil i cara, havia quedat pendent. El recentpacte d'inversionsdel Govern en minoria deCiUamb elPPper sortir de la paràlisi del pressupost prorrogat, obres que es coneixen per entregues i no per boca de l'equip de Trias, permetrà emprendre el pla. El regidor del PPEduardo Bolañosva dir ahir que aquesta notable millora es farà en tres anys, fins al 2015, amb unainversió de 7,2 milions.

>>Llegiu la informació completa sobre lareurbanització pendent de Trinitat Vella a e-Periódico.