INICIATIVA MUNICIPAL AL BAIX LLOBREGAT
Castelldefels aixeca el veto a la pràctica del 'kitesurf' a la província de Barcelona
Els aficionats tindran reservat un tram de platja entre els carrers 9 i 11

Aficionats al ’kitesurf’, a Castelldefels, el juny del 2011. /
L'Ajuntament de Castelldefels permetrà a partir del mes de juliol i només amb algunes restriccions la pràctica del 'kitesurf' a les seves platges. El 'Butlletí Oficial de l'Estat' ja ha publicat la derogació de la llei que impedia la pràctica d'aquest esport a les platges de la província de Barcelona, que en el seu moment va ser controvertida perquè xocaven frontalment els interessos dels seus practicants amb els dels banyistes.
L'equip de govern municipal, quepersegueix des de fa un any recuperar la pràctica d'aquest esport almenys a la seva ciutat, ha decidit reservar el tram de platja situat entre els carrers 9 i 11 per als aficionats al 'kitesurf', amb el convenciment que això farà "més atractiva la visita a Castelldefels durant els mesos d'estiu".
Per poder practicar aquest esport, en què els surfistes s'impulsen amb un gran estel, serà indispensable un vent superior als 15 nusos, portar un dorsal amb un número identificatiu , inscriure's prèviament en un registre i estar en possessió d'una assegurança per a casos d'accident.
Notícies relacionadesA la platja, al costat de la zona reservada per a el 'kitesurf', l'ajuntament es compromet a tenir a punt per als mesos d'estiu diversos camps per practicar el futbol platja, el voleibol i altres esports amb pilota.
- Famosos Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Preus rebaixats Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- Urbanisme BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Segons la Cambra ¿Com afectarà Catalunya la guerra comercial?: 1.000 milions d’euros en vendes, menys contractacions i vi i oli més barats
- Mercat laboral Espanya suma més de 230.000 ocupats a l’abril
- Sector bancari Economia obre l’enquesta sobre l’opa i dona fins al 16 de maig per votar
- Cuerpo diu que el Govern central no busca una resposta de "sí o no"
- Reunió anual del Cercle d’Economia António Costa: "El que necessitem és un rearmament col·lectiu, no 27"
- Feijóo, ¿al pitjor país del món?