ADAPTACIÓ A LA NOVA ECONOMIA

"Incorporem a la carta plats més assequibles"

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO

Com que que molts barcelonins estan ajustant despeses, també convé reajustar les ofertes amb les quals temptar la clientela. Amb aquesta percepció, el Grup Cacheiro, amb locals com La Tramoia, BBrB, La Pulperia, Benedictus, Telirium, El Gran Café, Tenorio, Divinus, Trobador i Piper's Tavern, ha optat per adaptar les seves propostes gastronòmiques als nous temps. Tenen la intenció de fer-ho en tots els seus establiments, però de moment ja han començat en dos, el Tenorio i el Telirium (Diagonal, 656), i en breu ho implantaran al Gran Café i els quatre Trobador. Coincideix la demanda de la seva clientela, que va reivindicar alguna novetat segons les noves tendències, de fusió i amb tocs orientals en algun plat, així com el desig de "fer més suportable" l'any als comensals, indiquen fonts de l'empresa.

Notícies relacionades

Amb aquest propòsit, sopars a la carta que abans podien costar de mitjana 30 o 35 euros als esmentats locals ara s'ofereixen --amb nous suggeriments-- per entre 20 i 25 euros. Els primers indicis demostren que la facturació està pujant en nombre de clients. L'objectiu és, "mantenint la relació qualitat-preu", fidelitzar la clientela i ampliar-la.

Cacheiro preveu acabar l'any facturant de 40 a 42 milions d'euros, i una disminució del 2 al 3% (de mitjana, ja que alguns locals creixen) per efecte de la crisi.