OPERACIÓ DELS MOSSOS
Detingut un jove per robar 300 coloms esportius valorats en 50.000 euros en un club de Gavà
Els animals es troben en un precari estat de salut pel tracte rebut després de l'assalt
Els Mossos d'Esquadra han detingut un jove de 18 anys acusat de robar d'un club de Gavà (Baix Llobregat) prop de 300 coloms esportius valorats en més de 50.000 euros.
Segons ha informat avui la policia autonòmica, l'arrestat és Jonathan G. F., de 18 anys, veí de Barcelona i de nacionalitat espanyola.
Els fets es remunten al mes de març passat, quan en tres dies diferents es van sostreure més de 300 coloms d'un club esportiu de Gavà especialitzat en aquestes aus de competició, amb l'objectiu de revendre-les en el mercat negre.
Els coloms de competició, en funció del seu ensinistrament, poden tenir un preu de més de 1.000 euros.
Els tres robatoris es van cometre de la mateixa forma, ja que els assaltants van saltar la tanca del club esportiu, van forçar els accessos a la nau i una vegada dins van trencar els cadenats de les gàbies per emportar-se els coloms.
Troballa en un parterre de la Zona Franca
Després d'investigar el cas, els Mossos van trobar el 24 d'abril passat en un parterre públic del barri del Polvorí de la Zona Franca de Barcelona un total de 14 coloms esportius, 12 dels quals encara portaven la corresponent anella identificativa.
Notícies relacionadesEls animals es trobaven en un precari estat de salut a conseqüència del tracte rebut després del robatori, segons els Mossos.
A més, la policia autonòmica també va trobar al lloc dos pots de pintura especial per pintar aquestes aus. Els coloms que han pogut ser identificats ja han tornat a mans dels seus propietaris, mentre que la resta han quedat en dipòsit judicial a càrrec de la Federació Catalana de Coloms Esportius.
- Distribuït a Catalunya Retirat un altre fuet tallat per salmonel·la: ja són tres marques afectades per aquesta raó
- HOSPITAL GREGORIO MARAÑÓN Boda a l’uci: l’Esther i el Javier es donen el ‘sí, vull’ en una emocionant cerimònia organitzada pels sanitaris
- Polèmica La família de Guillem Agulló acusa el Govern d'Illa de "silenciar" el premi en la seva memòria
- Violència masclista L’assassí masclista d’Algemesí, a la jutge, somiquejant: «¡A la presó, no! ¡A la presó, no! ¡Protegeixin-me!»
- Festival d’estiu Una poètica oda a la natura i a la dona inaugura el Grec
- Polèmica La família de Guillem Agulló acusa el Govern d'Illa de "silenciar" el premi en la seva memòria
- Lloguer Tres consells fonamentals per firmar un contracte de lloguer i no emportar-te sorpreses
- Educació Catalunya planteja canviar les proves de competències bàsiques per fer els seus resultats «científicament comparables» any rere any
- Després de l’aval del TC Puigdemont carrega contra el Suprem i l’acusa d’«estafa democràtica» per no aplicar l’amnistia
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona refinança a llarg termini el 40% del deute de l’Espai Barça