ENCARA NO HAN SIGUT PRESENTATS
Marcos Alonso i Bellerín ja treballen amb el Barça

Encara no han sigut presentats oficialment, però aquest divendres a la tarda ja han treballat amb el Barça. Héctor Bellerín, l’exlateral dret de l’Arsenal, i Marcos Alonso, l’exlateral esquerre del Chelsea, s’han afegit a la sessió preparatòria dirigida per Xavi, just abans del retorn a la Lliga aquest dissabte al Sánchez Pizjuán contra el Sevilla.
Els dos defenses han sigut rebuts amb el tradicional passadís de benvinguda pel qual havien de desfilar entre els seus nous companys. Després, es van posar a les ordres de Xavi, que ha de decidir si els utilitza en el duel contra el deprimit conjunt de Lopetegui, que només ha sumat 1 punt de 9 possibles.
Primer entrenament ✅ pic.twitter.com/Tu3E3UhuAY
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) 2 de septiembre de 2022
El tècnic del Barça no es refia del mal moment del Sevilla. «És enganyós», ha assenyalat l’entrenador, indicant que estava feliç perquè amb Bellerín i Marcos Alonso disposa, per fi, de «laterals purs», i sense mostrar-se excessivament preocupat perquè en cohabitin tres al flanc esquerre, amb Alba i Balde.
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers
- Al peu de Collserola La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Per què dormim tan malament, quines conseqüències té l’insomni i com podem millorar el son
- Patronal Foment acusa Illa de perpetrar "una socialització de la propietat privada mai vista" amb el seu topall al lloguer de temporada
- Usurpació de l'habitatge Una dona acull una amiga a casa i acaba ocupant-li el pis amb dos homes a Barcelona
- FUTBOL El Brasil anuncia el fitxatge d’Ancelotti abans que el Reial Madrid l’acomiadi
- CITA DE LAPORTA AMB EL TÈCNIC Flick segellarà la seva renovació pel Barça fins al 2027 quan es conquisti la Lliga