EL FORENSIC ES REVELA DIMARTS
El Barça denuncia davant la fiscalia la gestió de Bartomeu

El Barça ha anunciat que dimarts que ve, 1 de febrer, «es presentaran públicament els resultats del treball d’investigació Forensic» que ha vingut elaborant en els últims mesos com a «conseqüència de la Due Diligence Finançera amb l’objectiu de detectar possibles irregularitats en la gestió del club durant l’últim mandat presidencial».
Després de la reunió de la junta, que s’ha fet al Camp Nou, també s’ha comunicat que el club ja ha emprès «actuacions» sobre la gestió de Josep Maria Bartomeu en els seus dos mandats, des del 2014 al 2021. El Barça revela que ha presentat «una denúncia davant la Fiscalia Provincial de Barcelona per fets que es deriven de les conclusions de la investigació Forensic».
Serà el president Joan Laporta qui explicarà les conclusions d’aquest informe que ha fet la seva directiva per analitzar, fins al més mínim detall, la gestió de Bartomeu durant els últims set anys. No obstant, el club no ha volgut afegir quin tipus d’actuacions ja ha emprès contra l’exdirigent.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»