La tertúlia d'EL PERIÓDICO
Emilio Pérez de Rozas debat amb Joan Domènech i Marcos López sobre la final de Berlín
Emilio Pérez de Rozas, Joan Domènech i Marcos López debaten sobre el Barça i la Final de la Champions. /
El fet que el Barça surti com a favorit en la final no és per a Marcos López una circumstància destacable. Assenyala que experiències anteriors, com Atenes i Sevilla, serveixen per demostrar que no és així. López distingeix entre el discurs de l'aficionat, que va en el sentit de l'entusiasme i l'eufòria, i el del professional del futbol, que valora que la Juventus està davant una oportunitat històrica que no deixarà escapar fàcilment.
La gent té dret a estar il·lusionada davant el bon moment del Barça, i aquest sentiment l'explica Joan Domènech pel fet que en el sorteig de semifinals, als blaugranes els va tocar el pitjor equip possible, que van superar amb claredat, i que en la final s'enfrontarà amb el conjunt teòricament més assequible. Però, al contrari, valora que es tracta d'un equip italià, que està a punt d'aconseguir el seu primer triplet, i que ha guanyat les quatre últimes lligues del seu país.
Emilio Pérez de Rozas destaca que el Barça ha eliminat al llarg d'aquesta edició de la Champions els campions anglès, francès i alemany, i que posat en una balança amb el Juventus, l'element desequilibrant és Messi. Aquest punt de vista és compartit per Marcos López, que a més destaca que el jugador argentí és millor ara que en els últims anys, i més ben acompanyat.
Notícies relacionadesEl fet que la final sigui a un sol partit afavoreix els italians, segons Joan Domènech, perquè l'atzar pot ser més determinant que en una eliminatòria a doble partit. Però si tot passa dins dels marges de la normalitat i la lògica, diu, el Barça ha de guanyar.
Finalment, un pensament per a Xavi Hernàndez en el seu últim partit amb el Barça, en què ha guanyat fins ara 24 títols. Un mite i una llegenda no només per als culers, sinó per a tot aficionat al bon futbol. ¡Tant de bo s'acomiadi dels seus seguidors amb 25 títols a la butxaca!
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Rampes nocturnes: per què es produeixen, quines són les causes i què he de fer?
- Oriol Pujol inicia un nou projecte empresarial
- De 7Cases Detinguda una administradora de finques per apropiar-se de 256.246 euros de 14 comunitats de veïns
- Xarxa de pederàstia Els educadors que tractaven la menor tutelada violada pel 'Pelicot català' van descobrir al seu mòbil fotos i vídeos dels abusos
- Sánchez convoca una Conferència de Presidents a Barcelona el proper 6 de juny
- Investigació ¿Quantes hores has de dormir si vius a Catalunya? La Universitat de Columbia ho revela
- Guerra comercial La Generalitat donarà fins a 80.000 euros a les empreses catalanes que obrin una filial a l’estranger
- ENERGIA El Govern central situa a Granada, Sevilla i Badajoz les desconnexions massives de plantes abans de l'apagada
- Cost de la vida La inflació es modera una dècima a Catalunya i se situa en el 2,1%, per sota de la mitjana espanyola