Del 14 al 16 d’agost
Els bars i discoteques de Badalona podran tancar més tard durant la festa major
L’Ajuntament de Badalona ha decidit que els bars, restaurants i discoteques de la ciutat tanquin més tard durant la festa major, que se celebrarà del 14 al 16 d’agost. Els establiments de restauració podran allargar 30 minuts més del que permet la normativa. En el cas dels negocis d’oci nocturn, podran allargar 45 minuts més.
La segona tinenta d’alcaldia i regidora de l’Àmbit d’Impuls Econòmic i de Ciutat, Treball, Cultura, Ciutadania i Govern, Cristina Agüera (PP), ha explicat que «amb aquesta mesura volem afavorir l’activitat econòmica de la restauració i l’oci nocturn en uns dies que són molt favorables per aquests sectors i, al seu torn, ampliar l’horari de gaudi per a la ciutadania durant la festa major».
Notícies relacionades«Des del Govern municipal impulsarem sempre propostes que, de forma equilibrada, afavoreixin tant l’economia local com als veïns i veïnes de Badalona», ha afegit Agüera.
Més notícies de Badalona a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- En el punt de mira de Trump Marlen, cubana a Barcelona: "Ens és indiferent si Cuba s’ha d’annexionar als EUA"
- Últims dies Adif buida l’aparcament i tanca amb una tanca el perímetre per a l’enderroc imminent de l’antiga estació centenària de La Sagrera
- Vaga als centres educatius Laia Codina i Anna Vilar, de l'Assemblea de Docents: "Hem de replantejar el sistema tenint en compte els qui som a primera fila"
- Iniciativa a Girona La base de Sant Climent, escola de corresponsals de guerra
- Metges s'afegeixen a les protestes dels mestres a Girona: "No voldria que un cirurgià m'operés després de vint hores treballant"
