Del 18 al 24 de juny

El Festival Gran Sol torna a Badalona després de la pandèmia

Els grups Medina Azahara i Brumas encapçalaran el retrobament cultural al barri Llefià

El Festival Gran Sol torna a Badalona després de la pandèmia

Ayuntamiento de Badalona

1
Es llegeix en minuts

Els grups musicals Medina Azahara i Brumas seran els protagonistes de la cinquena edició del Festival de Música Gran Sol de Badalona, que aquest any torna a celebrar-se després d’un parèntesi de dos anys marcats per la pandèmia. Els concerts es realitzaran de nou a l’amfiteatre del parc del Gran Sol de Llefià i seran gratuïts.

El primer concert del festival serà el de Medina Azahara, que tindrà lloc el dissabte 18 de juny a les 22.000 h. El grup, reconegut com un dels principals representants del rock andalús, presentarà a Badalona el seu nou disc Llegó el día, que repassa els grans èxits de Triana i reviu l’ànima i l’esperit del mític trio sevillà, una de les formacions més influents en la història del rock espanyol.

Notícies relacionades

El concert de Brumas se celebrarà al mateix lloc el divendres 24 de juny, dia de Sant Joan, a les 21.00 h. El grup és una de les formacions més emblemàtiques del món de les sevillanes i té una dilatada carrera amb més de 35 anys d’experiència.

La regidora de Cultura, Anna Maria Lara, explica que «és molt important que després de dos anys de pandèmia l’activitat cultural de la ciutat es reprengui amb força, i per això és una gran satisfacció presentar una nova edició del Festival de Música Gran Sol».Llegiu totes les notícies de Badalona a EL PERIÓDICO Badalona

Temes:

Ajuntaments