EN LES XARXES SOCIALS
Lucía Rivera, sobre Marc Mázquez: «Ja pot fer el que vulgui. M'és bastant igual»
La model, farta que li preguntin per la seva ruptura amb el pilot, demana respecte «pels comentaris que dolen»

zentauroepp43176440 gente fiesta la flower de cdlc barcelona 2018 en la imag200331174520 /
Lucía Rivera, la model filla de Blanca Romero i ara, després d’un any i mig de discret festeig, ex del pilot Marc Márquez, estava oferint un directe en el seu compte d’Instagram xerrant amb alguns dels seus seguidors –són més de 160.000– quan els comentaris van anar derivant cap al pilot i la seva nova vida.
Rivera s’enfadava i responia als qui afirmaven que ell està sortint amb una altra noia: «M’és bastant igual, però suposo i espero que no sigui veritat. Ja pot fer el que li doni la gana».
Notícies relacionadesLa jove model, que dies enrere va estar al Carib preparant una sessió de moda de bany per a una firma comercial, afegia: «No sé com dir-ho perquè no sembli que estic muntant un drama. Sempre us mostro la part somrient, però no tots els meus dies són així. Estic intentant no pensar en això per estar bé i ser positiva, però hi ha comentaris que em sap greu que em diguin».
Ja n’hi ha prou
Lucía, que va portar la relació amb Márquez amb molta discreció, demanava respecte: «Estic en el meu dret de refer la meva vida i que em deixin en pau. Veure el nom ja 30 vegades en el meu directe fastigueja, i no només a mi, sinó a molta més gent. La gent no s’adona que no estic només jo en la vida, que també tinc una família. Tinc una mare, tinc uns avis i amigues. Tinc gent que m’estima i a qui li sap greu veure certs comentaris i estupideses que hem de llegir. Quan jo sempre estic aguantant el tret i contesto perquè em dol. Arriba un moment que les coses fan mal. Que no se us oblidi que no deixo de ser una noia de 21 anys. Ja n’hi ha prou».
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats