la tdt de pagament
Retard en la distribució dels receptors de Gol TV
A quatre dies del començament de la Lliga de futbol, Jaume Roures, màxim responsable de Mediapro, l’empresa propietària de Gol TV, va reconèixer ahir que els nous descodificadors aptes per veure la televisió digital terrestre de pagament no estaran a la venda «fins a la setmana que ve». En una entrevista concedida al programa de Catalunya RàdioSom
així, l’empresari va lamentar «el retard» amb què s’ha donat llum verda a la nova modalitat de TDT, que ha provocat «problemes logístics i publicitaris».
Notícies relacionadesEncara que aquests descodificadors no estaran disponibles fins a la setmana que ve, fonts de Mediapro van assegurar ahir que els principals centres comercials disposaran de targetes de Gol TV amb un adaptador CAM divendres que ve a un preu d’uns 60 euros. Aquestpackserveix només per als televisors que incorporen un lector de targetes pcmcia (fabricats durant els dos últims anys) i inclou un mes d’abonament a Gol TV. Naturalment, existeix la possibilitat de sintonitzar el canal a través d’operadors de Cable i ADSL, com ONO, Orange i Jazztel, sempre que s’hagi contractat prèviament Gol TV.
Així, el primer partit de Lliga del Barça, que juga contra l’Sporting dilluns que ve, tindrà una difusió limitada a dues de les tres opcions per les quals els teleespectadors poden accedir al primer canal de TDT de pagament. Gol TV també ofereix (com fa Canal+ Liga) el Reial Madrid-Deportivo (dissabte, 20.00) i el València-Sevilla (diumenge, 19.00).
- Estat dels embassaments avui, 5 de maig, a Catalunya: Sau, Foix, Susqueda i la resta de pantans
- Previsió del Meteocat Catalunya activa avisos grocs i taronges davant les fortes pluges previstes per a aquesta setmana
- Torna el mític Tren Granota
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- BCN reobrirà una casa modernista per a concerts de música clàssica
- TELEVISIÓ I MAS Una espècie en extinció
- Barcelona, protagonista La ciberseguretat creix i busca talent a Catalunya
- Ciclisme Vos obsequia la Vuelta amb un triomf de prestigi a Sant Boi
- TRIOMF A MONTILIVI L’immortal Stuani ressuscita el Girona, que fuig del descens
- El protagonista Marcus Thuram, el nen de la Barça Escola