en tres minuts
Gossos: "Tanta hipocresia és insultant"

Una imatge de promoció del grup Gossos.
La banda manresana celebra el seu 15è aniversari aquesta nit a l'Auditori.
El grup presenta el seu disc més elèctric, el guardonat 'Oxigen'.
--D'acord que són un grup de pop-rock amb tres guitarristes, però ¿no els va descol.locar que els invitessin al Festival de Guitarra?
--Oriol Farré: Ens va alegrar molt. El llenguatge de la guitarra sempre ha estat important a Gossos, ja fos a la primera etapa, amb les acústiques, o a l'actual, amb les elèctriques.
--I per celebrar els seus 15 anys, res millor que un debut a l'Auditori.
--Natxo Tarrés: Buscàvem un espai emblemàtic per iniciar la gira de celebració.
--¿És oxigen
--O. F.: No, oxigen és el que tenim i volem compartir; estem en un gran moment.
--Així també ho interpreta la crítica, que no para de premiar-los.
--N. T.: La gent ha entès el nostre canvi d'etiqueta, sí. El Festival de Vic ens va donar el Premi Puig-Porret i la revistaEnderrock, tres més.
--Una vegada més, en el disc hi ha espai per a la denúncia, a Resistirem
--N. T.: Tanta hipocresia és insultant. La lletra és una reflexió sobre el model de consum, de com es manipula l'opinió pública, i diu que, com a individus que som, hem de resistir.
Notícies relacionades--¿Per què se segueix emparentant el rock català amb l'independentisme?
--O. F.: Perquè és el més senzill, però nosaltres estem al marge. És el mateix que dir que perquè parlo en català sóc independentista. És absurd. És trist que se't jutgi o etiqueti per l'idioma.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- 14. Fernández Borbalán i un CEO corporatiu lideraran el nou CTA remodelat al gust del Reial Madrid i els clubs
- La UE debatrà de nou l’oficialitat del català el 18 de juliol
- Joan Carles I es reivindica amb unes memòries després de cinc anys d’‘autoexili’
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Els convocants afirmen que tres de cada quatre jutges i fiscals secunden l’aturada
- Escassa incidència i normalitat a Catalunya