L’èxit d’Antena 3
‘Infiel’ arriba al seu final a Turquia: no renova per una tercera temporada
La cancel·lació de la sèrie protagonitzada per Cansu Dere no afecta en principi la seva emissió a Antena 3

Males notícies per als seguidors d’‘Infiel’, la sèrie turca que Antena 3 emet amb èxit la nit dels diumenges. La cadena turca Kanal D ha decidit posar fi a la història, que no tindrà tercera temporada.
La sèrie protagonitzada per Cansu Dere es va estrenar al país otomà el passat 2020, mentre que Antena 3 va començar a emetre-la a Espanya el 2021, coincidint amb el final de ‘Mi hija’, un altre èxit turc de la cadena.
Notícies relacionadesNo obstant, la decisió de cancel·lar la sèrie no afectarà els plans d’emissió a Espanya. Antena 3 continua emetent la primera temporada de la sèrie, que al ritme actual acabaria el mes d’abril. Després, la cadena té encara a la recambra la segona tanda, que comptarà amb almenys uns altres 32 episodis.
‘Infiel’ és un altre èxit turc en el ‘prime time’ nacional. La sèrie es va estrenar amb un potent 18,1% i 2.357.000 espectadors i, tot i que no ha aconseguit mantenir aquestes dades, és líder cada diumenge i es mou entorn d’un 14-15% de ‘share’, cosa que és tot un triomf per a les ficcions en obert en aquest moment.
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- NOU MODEL DE CIUTAT El Trambesòs, tallat més de mig any per la reurbanització de la Gran Via
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Article del conseller de Política Lingüística Un pacte per fer créixer el català, per Francesc Xavier Vila
- Rampes nocturnes: per què es produeixen, quines són les causes i què he de fer?
- Xarxa de pederàstia Els educadors que tractaven la menor tutelada violada pel 'Pelicot català' van descobrir al seu mòbil fotos i vídeos dels abusos
- Nou decret El Govern ajorna la pujada de la taxa turística pendent del suport dels Comuns
- De 7Cases Detinguda una administradora de finques per apropiar-se de 256.246 euros de 14 comunitats de veïns