S’incorpora al repartiment
Jordi Sánchez fitxa per ‘Entrevías’, la nova sèrie de Telecinco amb José Coronado
Nona Sobo i Luis Zahera també encapçalen el repartiment de la nova producció d’Alea Media

Telecinco ha anunciat el fitxatge de Jordi Sánchez per ‘Entrevías’, la seva nova sèrie produïda per Alea Media (‘Patria’) i protagonitzada per José Coronado, Nona Sobo i Luis Zahera. L’actor de ‘La que se avecina’ s’incorpora al repartiment de què també formen part Felipe Londoño, Laura Ramos, Manuel Tallafé, Manolo Caro, Itziar Atienza, Franky Martín i María de Nati, entre altres.
Creada per Aitor Gabilondo i David Bermejo, ‘Entrevías’ explica la història de Tirso Abantos (Coronado), un home de principis i amb una existència assossegada i rutinària al seu barri de sempre que fa un tomb quan la seva neta adolescent entra de ple en la seva vida.
La ficció, amb un rodatge que ja està en marxa a diverses localitzacions de Madrid, combina drama, acció i tocs d’humor en les seves trames mentre aborda qüestions de fons com la bretxa generacional, els canvis en la societat, la crisi de valors i la convivència entre persones de diferents cultures, avança Mediaset en una nota de premsa.
.@jordi_sz_actor se incorpora a 'Entrevías', la nueva serie con Coronado, Zahera y Nona Sobo https://t.co/Q9EoEBW05W
— Mediaset España (@mediasetcom) 12 de agosto de 2021
Sinopsi d’‘Entrevías’
Notícies relacionadesPoques coses hi ha intocables per a Tirso Abantos i una és el seu barri, que bastant ha canviat en els últims anys com per quedar-se de braços plegats davant els plans de Guillermo Salgado, un home de negocis que arriba amb un projecte al cap: adquirir immobles, desallotjar els veïns de tota la vida i convertir la zona en una moderna zona de vivendes i comerços, per a benefici del fons d’inversió que dirigeix.
Per si no fos prou, ha començat a executar el seu pla a través de la immobiliària de Jimena, la filla de Tirso. Veient que perillen locals de sempre com el bar de Pepe o la seva pròpia ferreteria, Tirso s’oposarà frontalment al projecte. Però Salgado no és algú que accepti un no per resposta i els seus mètodes per aconseguir el que persegueix poden ser molt més foscos i expeditius del que es podria esperar.
- Calendari Quina festa és el 9 de juny? Només aquests municipis de Barcelona tindran un pont de tres dies
- Violència masclista Un home fereix la parella i mata a ganivetades el fillastre a Sentmenat
- Fermín López: "He escoltat el meu cos i he decidit parar"
- Equipaments La diputació traslladarà oficines a un edifici tancat des del 2010
- Convocatòria 824 Uns 2.000 funcionaris pendents d’un trasllat dins de la Generalitat poden no tenir plaça fins al setembre
- Permís prorrogat Les obres del Camp Nou mantenen l’horari 24 hores fins que falti un mes per a l’estrena
- Després de 2026-2027 Educació traslladarà l'FP del CAR a petició del centre d'alt rendiment per primar la formació dels esportistes d'elit
- Ampliació de crèdit El Govern d’Illa celebra que s’hagi consolidat una «aliança sòlida» amb ERC i Comuns
- Parlament Junts demana al Govern que retiri el decret que frena la pujada de la taxa turística després de l’avís del Consell de Garanties Estatutàries
- Comunitats autònomes El Govern central talla l’envit del PP i accepta «tots els temes» per salvar la Conferència de Presidents