Falta al seu compromís
Rocío Monasterio deixa plantada Ana Pastor i no acudeix a la seva entrevista pactada a ‘El objetivo’
La periodista ha denunciat que la candidata de Vox no s’ha presentat a La Sexta malgrat que s’havia compromès «fins divendres»
Rocío Monasterio ha fet una sonora plantada a Ana Pastor. La periodista ha denunciat que que la candidata de Vox a les pròximes eleccions autonòmiques de la Comunitat de Madrid no s’ha presentat a l’entrevista que tenien pactada aquest diumenge a ‘El objetivo’, que ella presenta a La Sexta.
«S’havien compromès a ser aquí, tenim els missatges en què confirma la seva presència fins divendres. L’entrevista estava acceptada i anunciada», ha dit la presentadora per justificar l’absència de la política de la formació d’extrema dreta. EN ELABORACIÓ.
Temes:
- Seguretat viària El Govern posa en marxa una campanya per reduir la sinistralitat de les motos
- Violència masclista Detingut per matar a ganivetades la seva parella a l’Hospitalet
- Estratègia Mascareta obligatòria en hospitals, CAP i residències
- Conflicte laboral en la sanitat La vaga de metges arrenca amb mobilitzacions i ball de xifres
- Contagis a l’alça L’epidèmia de grip ja és la pitjor en 15 anys i el pic encara està per arribar
