RECUPERANT-SE
Himar González confessa la raó per la qual ha estat hospitalitzada: «Ho vam agafar a temps»
La presentadora d’Antena 3 ha explicat que un bacteri li va ocasionar febre i marejos

La presentadora d’El Temps d’Antena 3, Himar González, ha explicat els motius pels quals ha estat ingressada. La canària ha confessat haver patit una infecció greu a causa d’un bacteri. Tal com ha explicat han pogut trobar el motiu de la febre i les tremolors que patia a temps per aplicar tractament i solucionar-ho.
La meteoròloga va compartir fa uns dies una imatge des de l’hospital que va espantar molta gent. A causa de l’enrenou que es va generar, va haver d’anunciar que no patia Covid-19 i uns dies després, en una entrevista a ¡Hola!, ha revelat les raons del seu ingrés.
Tal com ha explicat, va ser a causa d’un bacteri que li va ocasionar una infecció: «Dilluns em vaig despertar amb molta febre. Vaig trucar a Antena 3 seguint el protocol d’empresa anti-Covid i em van fer el test i va sortir negatiu. No aconseguia abaixar la febre amb res». «Vaig tenir moltes tremolors i dolors forts. Després de 24 hores sense aconseguir que la febre baixés dels 40, vaig ingressar a urgències i ja allà després de realitzar-me exhaustivament i ràpidament totes les proves pertinents, vaig quedar ingressada a planta 11 dies més», ha detallat.
Notícies relacionadesHimar ha explicat que van poder adonar-se’n amb marge per posar-hi remei: «Ho vam agafar a temps. Un o dos dies més tard i possiblement, tal com em van dir, ja no estaria aquí», ha reconegut. «Les malalties silencioses són les pitjors, perquè quan te’n comences a adonar, pot ser tard». A més, ha explicat que està seguint tractament des de casa i a poc a poc s’està recuperant de la infecció.
La presentadora ha volgut agrair el recolzament rebut després que s’anunciés que estava ingressada: «Cada un dels milers de missatges rebuts han sigut especials per a mi. Paraules que venien amb molt afecte. Dormia molt poc en les meves nits d’hospital i els anava llegint en aquelles estones de soledat i quan el malestar m’ho permetia», ha confessat.
- Tecnologia «Guanyava 150 K a l’any, ara sobrevisc venent a eBay»: l’enginyer que va perdre la feina per la IA
- Baralla a cops de destral i pales a Lloret de Mar
- La factura de l’energia nuclear
- Mossos identifica el santvicenti desaparegut com el jove mort atropellat a Viladecavalls fa deu dies
- Canvis en l’ordenança de civisme Barcelona deixarà de multar les prostitutes i castigarà més els clients i publicitar sexe de pagament
- Avís de la Guàrdia Civil: a partir d’ara, no es pot deixar això a la guantera del cotxe
- Mossos identifica el santvicenti desaparegut com el jove mort atropellat a Viladecavalls fa deu dies
- LAMINE YAMAL, AITANA... La Pilota d'Or es concedirà el 22 de setembre
- Les claus de la inversió La nova llei de barris de Catalunya: ¿què és i quins municipis podran beneficiar-se'n?
- Canvis en l’ordenança de civisme Barcelona deixarà de multar les prostitutes i castigarà més els clients i publicitar sexe de pagament