DESPRÉS DE LA POLÈMICA
Telecinco posa data a l'estrena de l'especial de 'Planeta Calleja' amb Fernando Simón
Mediaset emetrà el programa de Jesús Calleja a la seva cadena principal després de la repercussió que ha tingut la participació de l'epidemiòleg
fernando-simon
A causa de l’elevat interès generat arran de conèixer-se que Fernando Simón ha protagonitzat una de les noves edicions de ‘Planeta Calleja’ i la indiscutible actualitat del personatge, Mediaset ha convertit aquest programa en una entrega especial que Telecinco emetrà en ‘prime time’ el divendres 2 d’octubre, segons informa el grup en un comunicat.
El director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries del Ministeri de Sanitat ha viatjat recentment a Mallorca amb el programa en els seus dies de descans, on ha tingut ocasió de practicar esports d’aventura, a què és molt aficionat, com escalada i submarinisme.
(En elaboració)
Temes:
- Impuls del COAC 300 noms després de les obres capitals de Gaudí a BCN
- L’Ajuntament del Prat ha de reemborsar a Aena 300.000 euros
- El Suprem i el TSJC exigeixen tornar l’IAE cobrat durant la pandèmia
- Patrimoni Frenar el cablatge caòtic
- Sanitat Tarragona i Lleida tindran Codi Ictus tot l’any durant les 24 hores
