DESPRÉS DE LA POLÈMICA
Telecinco posa data a l'estrena de l'especial de 'Planeta Calleja' amb Fernando Simón
Mediaset emetrà el programa de Jesús Calleja a la seva cadena principal després de la repercussió que ha tingut la participació de l'epidemiòleg

fernando-simon
A causa de l’elevat interès generat arran de conèixer-se que Fernando Simón ha protagonitzat una de les noves edicions de ‘Planeta Calleja’ i la indiscutible actualitat del personatge, Mediaset ha convertit aquest programa en una entrega especial que Telecinco emetrà en ‘prime time’ el divendres 2 d’octubre, segons informa el grup en un comunicat.
El director del Centre de Coordinació d’Alertes i Emergències Sanitàries del Ministeri de Sanitat ha viatjat recentment a Mallorca amb el programa en els seus dies de descans, on ha tingut ocasió de practicar esports d’aventura, a què és molt aficionat, com escalada i submarinisme.
(En elaboració)
Temes:
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»