DOTZE ANYS DESPRÉS

Així va ser la tornada d''Aquí hay tomate', amb Jorge Javier i Carmen Alcayde junts de nou

El mític espai va tornar a Telecinco aquest dilluns amb la seva essència de sempre en una edició especial

aqui-hay-tomate

aqui-hay-tomate

2
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

Amb motiu del seu 30è aniversari, Telecinco va recuperar aquest dilluns l’esperit d’‘Aquí hay tomate’, el polèmic format de crònica rosa que va emetre a la sobretaula des del 2003 fins al 2008. ‘Sálvame banana’ va desaparèixer per donar pas a ‘Sálvame tomate’, que va recuperar Jorge Javier Vázquez i Carmen Alcayde com a parella de presentadors. Tots dos es van posar al capdavant d’un especial, amb la mateixa essència del format de La Fábrica de la Tele, que va despertar la nostàlgia dels espectadors.

L’encarregada de donar pas a ‘Sálvame tomate’ va ser Lydia Lozano: «Torna igual de fresca, igual de transgressora, però molt més desvergonyida. Que tremolin els famosos». L’espai va recuperar la seva capçalera, els seus elements gràfics, els seus inoblidables esquers i la seva taula, on Jorge Javier i Alcayde van tornar a formar tàndem. D’aquesta manera, van tornar a capitanejar l’espai que al seu dia va ser el flagell dels personatges habituals de la premsa del cor.

«No estarem sols, també ells ens acompanyaran», va anunciar el presentador mentre a la pantalla del decorat apareixien tres dels reporters més emblemàtics del ‘Tomate’: Miquel Serra, Mar Torres Alfonso Ferrandis.

Notícies relacionades

Com no podia ser de cap altra manera, ‘Sálvame tomate’ va recuperar el mateix to que utilitzava en la seva anterior etapa a Telecinco, utilitzant les mateixes veus que apareixien als seus esquers com ara l’icònic «ui, ui, ui, ui». A més, Isabel Pantoja va tornar a ser una de les protagonistes i es van referir a ella com ho feien fa dotze anys: amb les inicials I. P.

Els espectadors van acollir amb els braços oberts la tornada puntual d’‘Aquí hay tomate’, i van ser molts els que van demanar la seva tornada definitiva a la televisió. En termes d’audiència, el format va liderar la seva franja d’emissió amb una mitjana del 16,2% de quota de pantalla i amb 2.197.000 seguidors.