CONFIRMAT PER ERROR
La ficada de pota de Belén Esteban, que confirma a 'Sálvame' que Kiko Jiménez anirà a 'GH VIP'
La tertuliana va revelar per error que l'exnòvio de Gloria Camila participarà en el 'reality show'

belen-esteban
Que Kiko Jiménez és un dels ferms candidats a convertir-se en un dels concursants de ’GH VIP 7’ no és cap secret. No obstant, una ficada de pota a ‘Sálvame’ podria haver confirmat que l’exnòvio de Gloria Camila participarà en el ‘reality show’ des d’aquest mateix dimecres. Així ho va assegurar durant la tarda d’aquest dilluns Belén Esteban, sense ser conscient al principi del seu lapsus.
Quan els col·laboradors es trobaven debatent sobre l’entrevista que va concedir Kiko Jiménez dissabte passat al ‘Deluxe’ i del seu desig de seguir a la televisió, Belén Esteban va deixar anar la bomba: «Home, va a ‘Gran Hermano’ ara». Una frase que la princesa del poble va tornar a repetir en una segona ocasió, cosa que va provocar que Kiko Hernández intentés remeiar el seu error. «¡No se sap encara!», va exclamar dues vegades donant un cop a la taula.
Notícies relacionadesBelén Esteban mete la pata hasta el fondo confirmando la participación de Kiko Jiménez en #GHVIP7.
— El Lapidario TV (@LapidarioTV) 9 de septiembre de 2019
No sé qué resulta más ridículo; si la desesperación de Kiko Hernández por intentar taparlo o el paseíllo que se hace la Esteban entonando el "tierra, trágame".#yoveosálvame pic.twitter.com/EG8G2e12Vb
Va ser llavors quan Belén es va tapar la boca amb una mà, va girar la cadira i va mirar el públic sense ocultar un somriure, confirmant d’aquesta forma l’afirmació que se li havia escapat. Ràpidament, Paz Padilla va desviar l’atenció recordant la data d’estrena de ‘GH VIP 7’, que engegarà aquest dimecres a les 22:00 hores amb una gala que continuarà dijous a la mateixa hora.
Aquesta és la segona confirmació que fa ‘Sálvame’ per error en menys d’una setmana. Dijous passat, el programa va incloure la fotografia d’Irene Junquera en la llista de concursants oficials quan encara no s’havia anunciat el seu fitxatge.
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Entrevista Jordi González: «Després d’aquesta malaltia que gairebé acaba amb mi si faig alguna cosa és perquè em surt del cor»
- Dia mundial Borja Suberviola, metge intensivista: «Als hospitals cada vegada veiem més infeccions que acaben en sèpsia»
- Barcelonejant Les 56 espelmes de Collboni i l’optimisme de la Casa Gran empresarial
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Ésser humà avui
- BAIXA CONTRA EL VALÈNCIA Flick critica De la Fuente per alinear Lamine Yamal lesionat
- Protecció de la fauna Les poblacions de linx ibèric d’Espanya i Portugal trenquen el seu aïllament i aconsegueixen connectar-se