Recollida de residus
Nou punt de recollida de residus a la plaça de Joan Magrinyà de VNG
Vilanova i la Geltrú amplia el seu servei de reciclatge gràcies a una petició de l’associació de veïns de la Masia Nova
La ciutat de Vilanova i la Geltrú comptarà a partir de l’any vinent amb un nou punt de recollida de residus a la plaça de Joan Magrinyà, gràcies a una petició realitzada per l’associació de veïns del sector de la Masia Nova.
Aquest servei, que s’oferirà a través del Punt Net mòbil, un vehicle equipat amb contenidors per a la recollida de petites quantitats de residus que no poden ser dipositats als contenidors normals, estarà disponible de dilluns a dissabte, exceptuant dies festius, amb una freqüència quinzenal de dilluns a divendres i mensual els dissabtes.
A més, el punt de la plaça de Joan Magrinyà tindrà periodicitat bimensual.
L’horari d’atenció al públic serà de 10 a 14 i de 16 a 19 hores a l’hivern i de 10 a 14 i de 17 a 20 hores a l’estiu.
L’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú publicarà anualment un calendari amb els espais d’emplaçament i horari del Punt Net mòbil.
Notícies relacionadesAmb aquest nou servei, es busca millorar i augmentar els nivells de reciclatge a la ciutat.
Llegeix totes les notícies de Vilanova i la Geltrú a EL PERIÓDICO Vilanova
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- El rescat miraculós de la llibreria Sant Jordi
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Les set plantes de Nadal per decorar casa vostra aquestes festes
- Propostes de plataformes Deu pel·lícules dels anys 80 per a fans de ‘Stranger Things’
- Gestió emocional Les cinc claus per les quals les paraules de Buenafuente sobre la seva salut són un exemple a seguir
- L’evolució del brot El Govern aixecarà dilluns les restriccions en el segon perímetre del focus de pesta porcina africana
- Tribunals La jutge de la dana cita a declarar com a testimoni el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo
