Anar al contingut

COMERÇ

L''outlet' de Viladecans incrementa les seves vendes en un 10% en el primer semestre de l'any

Segons l'empresa gestora, les visites han augmentat un 7% respecte al mateix període de l'any anterior

EFE

Persones passejant per l’outlet de Viladecans.  

Persones passejant per l’outlet de Viladecans.  

El Viladecans The Style Outlet ha incrementat les seves vendes en un 10% i les seves visites en un 7% durant el primer semestre del 2019, en comparació amb les xifres registrades en el mateix període de l’any anterior, segons ha informat aquest dimarts l’empresa que gestiona el centre comercial, Neinver. 

Marques internacionals com la danesa ECCO, dedicada al calçat, i les firmes italianes Marina Militare, inspirada en el món de la marina, així com la marca IDO de moda infantil han sigut algunes de les botigues que han obert al llarg de l’any a l’‘outlet’ de Viladecans, sent, a més, els primers establiments d’aquestes firmes al país

A més, l’única botiga d’Espanya de la marca oficial de l’Associació de Polo dels Estats Units, U.S. Polo Assn., obrirà les seves portes al Viladecans The Style Outlets a finals d’aquest mes. S’hi sumen el primer ‘outlet’ a Catalunya de la marca Crocs i el de la firma catalana Sita Murt, a més de la pròxima obertura d’una botiga ‘outlet’ de Soloptical.

Segons l’empresa gestora, el centre "s’ha consolidat com una destinació de compres de referència a Barcelona, tant per la seva oferta comercial com per les experiències creades per als seus visitants", a través de les diferents iniciatives i activitats que s’organitzen.

Més notícies de Viladecans a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA