La cadena hotelera amb seu a Viladecans Sidorme invertirà 20 milions fins al 2018

La companyia té com a objectiu duplicar els seus hotels i arribar a la trentena

fotonoticia 20160107102617 500

fotonoticia 20160107102617 500

1
Es llegeix en minuts
EUROPA PRESS / VILADECANS

La cadena Sidorme, preveu duplicar el nombre d'hotels en els tres anys vinents i arribar així a prop de 30 establiments el 2018, amb una inversió del voltant de 20 milions d'euros, que se sumaran als 10 milions que ha invertit entre el 2013 i el 2015.

En aquests moments, la cadena compta amb 10 hotels que ja estan operatius, i en els pròxims mesos n'inaugurarà tres a Madrid i un a Sant Sebastià, segons ha explicat el conseller delegat de Sidorme, Jairo González.

La cadena va obrir el primer hotel a Mollet del Vallès el 2006, i també en té a Figueres, Salt (Girona), Granollers, Viladecans, València, Albacete, Granada, Las Rozas i el carrer Fuencarral de Madrid.

Pròximament, n'obrirà un a prop de l'aeroport de Barajas, un altre a la Puerta del Sol i un altre a la perifèria de Madrid.

CRÉIXER ALS CENTRES URBANS

L'estratègia passa per créixer als centres urbans "sense deixar de banda les ciutats perifèriques com fins ara", i fer-ho principalment a Madrid, on els preus immobiliaris són més assequibles i més adequats per al model de negoci de la cadena que a Barcelona, on Sidorme no té plans a curt termini.

De moment, no es planteja sortir d'Espanya, i on més preveu créixer és a la capital espanyola, on pretén arribar a tenir entre vuit i 10 establiments en els tres anys vinents.

En aquests moments té set hotels de propietat i tres de lloguer, i l'objectiu és "ser més hotelers que immobiliaris", de manera que els nous establiments seran principalment de lloguer.

 Sidorme tancarà el 2015 amb una facturació de 10 milions d'euros, xifra que suposa un augment del 45% respecte al 2014, un Ebitda de 2,7 milions (+60%) i un benefici net d'1,3 milions, cosa que significa triplicar el de l'any passat.

Notícies relacionades

De cara al 2016, la intenció és tornar a créixer al voltant del 50% en vendes, un 60% en resultat brut d'explotació i duplicar el benefici net

Més notícies de Viladecans