Nintendo anuncia per sorpresa data i llançaments de jocs Switch per al 2020
Entre els títols s'hi inclouen jocs de rol i aventures, de sèries clàssiques o 'remakes' de jocs populars

nintendo
Nintendo ha anunciat aquest dijous, a través de Youtube i la seva presentació ‘Nintendo Direct Mini’ les dates i els noms d’un gran ventall de títols que llançarà al llarg del 2020 per a la seva consola Nintendo Switch.
Sense previ avís, la companyia nipona Nintendo ha pujat aquest dijous a Youtube un dels seus ja famosos vídeos Nintendo Direct Mini, en els quals habitualment parla de novetats i continguts concrets sobre els seus jocs, per anunciar una bomba: dates i títols que estan i estaran disponibles per a Nintendo Switch el 2020.
Entre els títols mostrats en el vídeo, s’hi inclouen jocs de rol i aventures immensos com ‘Xenoblade Chronicles: Definitive Edition’ i ‘Bravely Default II’; jocs de sèries clàssiques com ‘Borderlands’, ‘XCOM 2’ i ‘BioShock’, que desembarquen, en una consola de Nintendo per primera vegada; o ‘remakes’ de jocs molt estimats pels fans com ‘Burnout Paradise Remastered’ i ‘Panzer Dragoon: Remake’.
També ha revelat nou contingut que estarà disponible pròximament per a diversos títols de Nintendo Switch, com l’actualització gratuïta de ‘Ring Fit Adventure’, més detalls sobre el contingut descarregable de pagament de ‘Pokémon Espada’ i ‘Pokémon Escudo’, així com la notícia que el primer lluitador del ‘Super Smash Bros. Ultimate Fighters Pass Vol. 2’ procedeix de la sèrie ARMS.
‘Coronavirus avui’
Subscriu-te a la nostra ‘newsletter’ per conèixer tota l’actualitat i informació pràctica sobre el desenvolupament de la pandèmia i les seves repercussions
Nintendo explica al vídeo que les dates en les quals estaran disponibles els jocs poden «patir canvis» com a conseqüència de la crisi provocada pel coronavirus.
- Demanda disparada Adeu a les concessions: Catalunya redissenya la futura xarxa de busos públics per connectar el 2028 tots els municipis
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Anàlisi Denúncia de manipulació
- Sobreseïment L’advocat general de la UE avala la retirada de la immunitat de Puigdemont
- Ricard Font: "Forma part de l’ADN Barça ser un club seriós, solvent i de futur"
- Urbanisme Sant Feliu redibuixa el seu futur després del soterrament de les vies de tren amb un nou ‘ecodistricte’
- GP DE CATALUNYA Marc Márquez aprofita un error d’Àlex per ampliar la seva ratxa
- La ronda espanyola L’equip d’Israel retira el nom del país al mallot de la Vuelta
- La guerra contra el narcotràfic Espanya requisa cada any 8.000 armes il·legals: així funciona el mercat negre
- Cinema Llúcia Garcia, la nova Ventafocs del cine espanyol: «No vull que ‘Romería’ em canviï la vida»