Tendència en supermercats
¿Ous ferrats de Mercadona o a la planxa? L’última novetat de la cadena que tothom té a la boca
Popularment sol indicar-se com la baula més baixa en l’escala d’arts culinàries una sentència: no ets apte per a la cuina si ni tan sols saps fregir-te un ou.
Doncs per a aquells que no són destres amb la paella i allò que pels avatars del seu dia a dia no els queda ni un minut lliure per dedicar-lo a la preparació d’un dels plats més senzills, Mercadona ha presentat una solució culinària que està fent furor entre els consumidors de la cadena de supermercats: ous a la planxa envasats.
Aquests ous es poden trobar a la secció de refrigeris empaquetats de dos en dos i a un preu d’1,80 euros. Només se’ls ha d’aplicar una mica de calor i ja es poden ingerir.
La peculiar ‘menja’ ha provocat un encès debat a les xarxes socials, entre els que pensen que és innecessari, car i poc sostenible per la quantitat de residus plàstics necessaris per al seu envasament i aquells que consideren que és una solució òptima per a les persones amb problemes de mobilitat.
I és que aquest tipus d’ou ferrat va ser creat originalment per a aquest tipus de públic i també pensant per satisfer menús per a grans col·lectius de manera segura i ràpida.
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Feina La polèmica mort d’un jove de 26 anys que va treballar 80 hores en una setmana commociona Corea del Sud
- Pluges torrencials El temporal descarrega amb força a Catalunya: carreteres i línies de tren tallades i mig centenar de vols cancel·lats
- Ruptura amb el Govern Junts salva del bloqueig lleis vinculades al desemborsament milionari dels fons UE
- Previsió meteorològica Alerta en aquestes comarques de Catalunya per pluges torrencials: a quina hora arribaran les precipitacions
- Barcelona, protagonista Porta i Bermúdez, renovadors de la marca BCN
- Medi ambient El Govern fitxa l’assessoria del port de Rotterdam per al Prat
- RESTAURACIÓ Les terrasses de la plaça del Sol podran obrir fins a la una
- Smart City Congress L’ús compartit de bicicletes genera 305 milions anuals
- Mobilitat Ferrocarrils preveu superar Rodalies en viatgers en cinc anys
