Vídeo viral
Els Mossos denuncien el ciclista que va intentar avançar un turisme i va acabar atropellat
Marxa ciclista a Rubí per exigir seguretat a la carretera i el final de la impunitat
Els Mossos d’Esquadra han denunciat administrativament un ciclista per conducció temerària en una carretera de Campins (Barcelona) aquest diumenge a la tarda.
El ciclista circulava per una carretera de revolts mirant d’avançar el cotxe que anava davant seu, segons mostra un vídeo del moment que s’ha viralitzat a les xarxes socials i que ha suscitat repulsa perquè el ciclista va acabar atropellat.
En una via amb revolts, el turisme no permet l’avançament a la bicicleta. Fins i tot arriba a desplaçar-se a l’esquerra i frenar davant d’ell. Seguidament, el ciclista ho intenta fer per l’esquerra. En aquell moment, un altre cotxe que conduïa en direcció contrària col·lideix frontalment amb el ciclista, que s’emporta un bon cop i acaba a terra.
En els comentaris, alguns usuaris retreuen al conductor del cotxe el seu comportament temerari per «tancar» el ciclista de forma perillosa i frenar expressament per impedir-li l’avançament. D’altres critiquen al ciclista el fet que no estigués circulant enganxat a la dreta, malgrat circular per un tram amb poca visibilitat.
- RUTA El tresor més ben guardat de Lloret de Mar
- 50 anys de la invasió del Sàhara Occidental Espanya va tenir un pla de guerra contra el Marroc l’any 1975
- Campanya ‘Junts s’explica’ El ‘superdissabte’ de Junts: 111 carpes i un miler de voluntaris per mirar de marcar perfil després de la ruptura amb el PSOE
- A l’interior d’Espanya es viu fins a 10 anys més que a la zona costanera
- La ‘condemna’ a García Ortiz com a ‘fals culpable’
- La Loteria de Nadal pot pujar de preu: el primer premi també serà més gros
- El 72% del material de pedòfils són imatges quotidianes El Govern regularà el ‘sharenting’: adeu a publicar fotos del teu fills a les xarxes socials, una forma de «negligència, maltractament i abús»
- Foscos intermediaris Ucraïna i l’oposició castrista assenyalen l’ambaixada russa pel reclutament de cubans per a la guerra
- Relacions entre socis El PSC i ERC avancen en la negociació del finançament singular per desencallar els pressupostos d’Illa
- Humanització de la sanitat Una pacient amb càncer: «La meva psicòloga és tan important per a mi com l’oncòleg»
