¿Quina és la disfressa més buscada per triomfar aquest Carnaval?
¿En quins dies se celebra el Carnaval aquest any?

S’acosta el Carnaval més esperat, després d’uns anys en què amb prou feines hi ha hagut oportunitat de disfressar-se (tret que fos a casa).
A causa d’aquestes restriccions pandèmiques, aquesta festa, que comença a finals d’aquest mes, s’augura especial, almenys quant a ganes es refereix.
Quina és la millor disfressa serà una de les incògnites a què ens enfrontem a l’hora d’intentar endevinar la clau del millor vestit, el més original, ja sigui individual o en grup.
L’actualitat sol ser un bon barem per calibrar quina és la millor disfressa, lluny dels clàssics –tot i que siguin tunejats– de policia, bomber, infermer, metge...
I aquest any, superant ja la sisena onada de pandèmia, hi ha altres coses de moda.
El vestit estrella
Però, ¿quina serà la disfressa estrella aquest Carnaval?
El festival d’Eurovisió d’aquest any, per exemple, és un filó quant a idees carnavaleres es refereix. Però n’hi ha un en concret que, tal com va passar en l’eliminació del certamen –en què es va alçar guanyadora Chanel–, és el més popular entre el públic i serà el més vist als carrers aquestes festes: el de Tanxugueiras.
Entre altres coses, perquè disfressar-se d’Aída, Sabela i Olaia és fàcil i senzill. Roba negra –tots tenim a casa uns pantalons, faldilla i jersei o camisa d’aquest color– i, si són camisa d’encaix i faldilla negra, com elles, encara millor. I adorns daurats: arracades i collars d’or, com més grans, millor. A més de tota mena de corones o peinetes d’aquest color.
El més complicat és el maquillatge, perquè es necessita traça: amb un eyeliner negre, pa d’or i una mica de gràcia es pot aconseguir el ‘look’ de les ‘pandereteiras’.
I el pentinat, el més fàcil és imitar la trena d’Aída Tarrío, ja sigui amb cabells naturals o amb una extensió. I així podreu ballar al ritme de la cançó ‘Terra’ movent-la per totes les festes.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Incendis i tuits frenen Vox
- Els incendis exposen els diferents models de gestió de cada comunitat
- Barça Les seccions del Barça, damnificades pel fair play: «La intenció és continuar sent competitius»
- Catalunya acapara el nombre més gran de màquines escurabutxaques a Espanya: aquests els municipis més destacats
- Obituari Mor Eduard Carbonell, exdirector del MNAC i ideòleg de la identitat del museu
- Spam tecnològic El pla contra les estafes telefòniques permet bloquejar 48 milions de trucades i dos milions d’SMS fraudulents
- CRISI D’INCENDIS El PP acusa Sánchez de «polaritzar» i rebutja la seva proposta de pacte d’Estat sobre el canvi climàtic