Incidències
El Talgo que ha descarrilat a Vilanova és el mateix que va sortir de la via fa un mes a Sitges
Nou matí amb problemes a la xarxa ferroviària catalana. Des de primera hora, el descarrilament d’un tren Talgo a Vilanova i la Geltrú ha marcat la jornada. Es tracta del mateix tren que va descarrilar a l’altura de Sitges el 15 d’agost, fa exactament un mes, i que va causar importants retards durant un dia, el temps que es va trigar a retirar el comboi de les vies.
El Talgo descarrilat és un comboi que circulava sense passatgers i es dirigia a un taller de manteniment. Segons han explicat fonts de Renfe, el tren estava a l’entrada del taller per procedir a la seva reparació. La maniobra s’estava fent amb totes les precaucions, utilitzant un element mecànic auxiliar que fa la funció del fet malbé per tal que, si es produïa alguna incidència, l’afectació fos mínima.
La companyia ha assegurat que l’incident no ha afectat el servei de l’R-2 Sud, contràriament a l’afirmat en un primer moment per Adif, que a través de les xarxes socials ha informat que «alguns trens giren a Sitges».
Notícies relacionadesDe fet, només ha afectat amb demores puntuals, sense suspensió del servei, els primers trens del matí. La incidència s’ha produït a les 03.00 hores. En aquests moments, s’està donant servei amb normalitat, tot i que es pot produir algun retard puntual
Rodalies Barcelona, línia R-2 Sud: S’estan registrant retards pel descarrilament d’un tren a Vilanova i la Geltrú. Alguns trens roten en Sitges.
— INFOAdif (@InfoAdif) September 15, 2023
Se està treballant per al seu encarrilament al més aviat possible.
La situació a la xarxa de trens s’ha complicat encara més. La circulació en l’R-1 ha hagut de ser interrompuda a Calella per l’atropellament d’una persona que travessava la via. La incidència ha obligat a activar la prealerta del pla Ferrocat.
Prealerta #FERROCAT
— Protecció civil (@emergenciescat) September 15, 2023
Tallada la circulació de trens en els dos sentits de la linia @rod1cat a Calella (tram de via única) per un atropellament pic.twitter.com/y9D9EJuPYo
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid