Nou acord
Govern i Generalitat acorden doblar les freqüències de Rodalies a Lleida abans de final d’any
La ministra de Transport, Raquel Sánchez, i la consellera de Territori de la Generalitat de Catalunya, Ester Capella, han acordat aquest dimecres doblar les freqüències de Rodalies a Lleida abans de finalitzar aquest any, a més de millorar el temps de resposta a les incidències en aquest servei a Catalunya.
Així ho ha explicat Capella en la roda de premsa posterior a aquesta reunió, que s’ha produït a la seu ministerial, i que s’ha prolongat més de quatre hores, on s’han tractat les últimes incidències a Rodalies, a més de convenis de carreteres.
En aquest context, Capella ha explicat que s’ha assolit aquest acord en matèria de Rodalies, a més de comprometre’s a treballar conjuntament a «donar una resposta eficaç i eficient» en les incidències de Rodalies.
- L’infern del centre italià de repatriació a Albània
- Futur incert El "general estiu" treu el cap en una Cuba sufocada
- Crisi laborista Dimiteix el ministre de Defensa britànic per la despesa militar
- Segona nit de violència L’atac de Belfast posa en el focus la lliure circulació entre les dues Irlandes
- Guerra a l’Orient Mitjà Trump suspèn els atacs a l’Iran i anuncia un acord que Teheran nega
