Nou acord
Govern i Generalitat acorden doblar les freqüències de Rodalies a Lleida abans de final d’any

La ministra de Transport, Raquel Sánchez, i la consellera de Territori de la Generalitat de Catalunya, Ester Capella, han acordat aquest dimecres doblar les freqüències de Rodalies a Lleida abans de finalitzar aquest any, a més de millorar el temps de resposta a les incidències en aquest servei a Catalunya.
Així ho ha explicat Capella en la roda de premsa posterior a aquesta reunió, que s’ha produït a la seu ministerial, i que s’ha prolongat més de quatre hores, on s’han tractat les últimes incidències a Rodalies, a més de convenis de carreteres.
En aquest context, Capella ha explicat que s’ha assolit aquest acord en matèria de Rodalies, a més de comprometre’s a treballar conjuntament a «donar una resposta eficaç i eficient» en les incidències de Rodalies.
- Tres muntanyencs morts El bomber que va atendre les víctimes del Moncayo: «Les condicions climàtiques eren extremes. A l’arribar, un ja havia mort»
- Josep Oliu: "Si no canvia res, dono un 85% de probabilitats que l’opa fracassi"
- Lapsus temporals Això significa no recordar paraules o confondre el nom de les persones
- Crònica rosa L’amor sí que té edat
- El banc català confirma que hi ha "sobre la taula" una fusió alternativa
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu
- PSOE El ministre Ángel Víctor Torres anuncia que pateix càncer
- Clàssic a Montjuïc El Madrid guanya el Barça per primera vegada en la seva història i li recorda que no és immortal (1-3)
- Girona Un intent d’ocupació a Font de la Pólvora (Girona) deriva en disturbis i un grup assalta i causa destrosses al centre cívic
- Tres muntanyencs morts El bomber que va atendre les víctimes del Moncayo: «Les condicions climàtiques eren extremes. A l’arribar, un ja havia mort»