SEGURETAT VIÀRIA

Trànsit juga amb la ironia macabra en la seva campanya de Setmana Santa

Els anuncis ofereixen un #TopVacacional amb tres destins per als imprudents: l'hospital, el cementiri o la presó

"Ens arriben quatre viatgers al dia" explica un enterrador com si fos el conserge d'un hotel

ydray-hospital-30 / periodico

1
Es llegeix en minuts
Manuel Vilaseró

La Direcció General de Trànsit (DGT) juga amb la ironia macabra en la seva campanya de conscienciació contra els accidents de trànsit de Setmana Santa. L’anunci ofereix tres destins als quals pots optar en cas que decideixis córrer massa, beure o utilitzar el mòbil mentre condueixes: l’hospital, el cementiri o la presó.  És el #TopVacacional que augura Trànsit als que se saltin les normes.

Cada un dels destins es pinta amb els seus corresponents avantatges. Un comercial explica que l’hospital és l’ideal per als que busquen "cures intensives" i recorda que es proporciona al client una "polsera com la del Carib". La presó ofereix la possibilitat de passar temporades llargues refexionant, mentre que al cementiri l’enterrador explica que sol rebre "uns quatre viatgers al dia"com si fos el recepcionista d’un centre de vacances.

Notícies relacionades

Pere Navarro, el director de la DGT, ha explicat que es tracta d’"una manera amable” d’explicar una cosa que "inevitablement és dura". "Tractem d’explicar que arriscar no val la pena, que és millor anar més a poc a poc i amb les dues mans agafades al volant", ha afegit durant la presentació.