Es va escapar d'una hípica
Vídeo | Un cavall desbocat sorprèn els conductors trotant a la C-17 a Tona
Alguns cotxes van xocar al frenar bruscament per evitar-lo perquè, a més, anava en sentit contrari
caballo
Un cavall va sorprendre aquest divendres a la tarda nombrosos conductors trotant contra direcció per la C-17 a Tona (Osona). Segons van indicar els Mossos, els fets es van produir al voltant de les 19.30 hores, quan l’animal es va escapar d’una hípica de la zona i va saltar a l’autovia en direcció a Vic, per on va trotar durant diversos quilòmetres.
Imatges impactants ahir a la C-17 a l'altura de Tona on un cavall corria desbocat direcció Vic pel sentit contrari. pic.twitter.com/RymLt9fdTG
— Anti-radar Catalunya (@antiradarcatala) 4 de agosto de 2018
Notícies relacionadesUn segon vídeo d'ahir a la tarda a la C-17 a l'altura de Tona on un cavall corria desbocat direcció Vic. Pobre animal. pic.twitter.com/CerjwgxZGy
— Anti-radar Catalunya (@antiradarcatala) 4 de agosto de 2018
La presència de l’animal va provocar que els conductors frenessin de forma brusca per intentar evitar-lo, cosa que va derivar en més d’un xoc entre cotxes sense grans conseqüències, segons va indicar la policia catalana.
Una patrulla dels Mossos va intentar delimitar el cavall durant el seu recorregut. Finalment, els Mossos, juntament amb la Policia Local i personal de l’hípica, el van poder aturar. L’animal va ser tornat a l’hípica d’on havia fugit i tot va quedar en un ensurt.
