Cultura
El grup musical Manel tornarà als escenaris aquest divendres a Terrassa
Manel tocarà al Centre Cultural Terrassa els dies 5 i 6 de febrer a les 20 h
El grup barceloní presentarà el seu cinquè disc, ‘Per la bona gent’, publicat l’octubre del 2019
Amb aquestes actuacions, el grup de folk-pop, donarà el tret de sortida a una gira de concerts

El grup musical Manel farà aquest divendres 5 de febrer a Terrassa (Vallès Occidental) el seu primer concert després de cinc mesos allunyat dels escenaris.
El grup de folk-pop barceloní presentarà el seu cinquè disc, ‘Per la bona gent’, publicat l’octubre del 2019, en una gira de concerts que iniciarà els dies 5 i 6 de febrer al Centre Cultural Terrassa, segons ha informat aquest centre en un comunicat.
Bon dia! Demà tornem als escenaris. Tornen els concerts. Serà divendres i dissabte a TERRASSA al @CCulturalTRS i queden poquíssimes entrades 👉 https://t.co/qK37Ua8hfb Fins demà! pic.twitter.com/KfrN11tLyz
— Manel (@GrupManel) 4 de febrero de 2021
La gira portarà Manel a ciutats com ara Sant Cugat del Vallès, Madrid, València, Girona, Lleida, Crevillent, Barcelona i Sabadell durant els pròxims mesos. A ‘Per la bona gent’, la banda ratifica la seva aposta pel pop contemporani amb dotze cançons preparades juntament amb el productor novaiorquès Jake Aron.
Electrònica, tradició i classicisme
Electrònica, tradició i classicismeEl Centre Cultural Terrassa defineix l’àlbum com «un viatge al·lucinant a cavall d’un so personal i absolutament intransferible» i com la combinació d’«electrònica, tradició i elements del classicisme, del hip-hop i del present urbà per demostrar que, de Manel, només pots esperar el més inesperat».
‘Per la bona gent’ és el primer àlbum de Manel editat pel seu propi segell discogràfic, Ceràmiques Guzmán, i, el 2019, va aconseguir ocupar el primer lloc de la llista oficial de vendes de discos a Espanya, tant en físic com via ‘streaming’.
Guillem Gisbert, Martí Maymó, Roger Padilla i Arnau Vallvé van formar el 2007 el grup Manel, una banda que combina el pop amb la música folklòrica, i el 2008 va sortir al mercat el seu primer disc, ‘Els millors professors europeus’.
Notícies relacionadesAmb dotze anys de carrera i quatre àlbums publicats, Manel és l’únic grup que ha aconseguit liderar la llista d’èxits musicals espanyols en quatre ocasions consecutives amb discos interpretats en català.
Més notícies de Terrassa, en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»