Terrassa exposarà al saló de sessions de l'Ajuntament una rèplica de l'escultura 'Al vent'
L'original està ubicada a la plaça Onze de Setembre, al peu de la qual es fa cada any l'ofrena floral de la Diada

L’escultor de Terrassa Albert Novellón amb l’alcalde Pere Navarro, aquest divendres. /
L'alcaldedeTerrassa,Pere Navarro, ha presidit aquest divendres al matí l'acte de donacióa la ciutat d'una rèplica de l'escultura 'Al Vent', ubicada a laPlaça Onze de Setembre, al barri deVallparadísi al peu de la qual es fa cada any l'ofrena floral de l'11 de setembre. La rèplica s'exposarà a la Sala de Plens de l'Ajuntament, coincidint amb l'acte institucional commemoratiu de laDiada Nacional, que se celebrarà el 12 de setembre. Més tard, s'elegirà una ubicació definitiva a l'Ajuntament de Terrassa.
Aquesta obra, de l'escultor de TerrassaAlbert Novellón, representa la bandera en moviment i remarca el símbol d'identitat de la Diada Nacional de Catalunya. L'empresa constructora de l'escultura, Mecánicas González SL, ha realitzat la rèplica a menor escala de l'obra que s'ha entregat coincidint amb la pròxima celebració de la Diada Nacional de Catalunya.
Notícies relacionadesL'acte ha comptat amb l'assistència del regidor de Cultura, Amadeu Aguado, l'escultor Alberto Novellón, i el gerent de Mecánicas González, Antonio González. En el transcurs de la donació, l'alcalde de Terrassa, Pere Navarro, ha definit aquesta escultura com "una de les millors pecesque hi ha a la ciutat" i va destacar la importància del "el seu simbolisme, el que representa".
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Museu La vida de Prat de la Riba vista a la seva casa natal
- Amagatalls d’artistes El punt més perfecte de la Torre d’Oristà, segons la gran promesa del folk Ferran Orriols
- Ruta Retorn a la infantesa
- Cata Mayor La gran cuina viatja en carro (de plata)
- Experiències en altura Els millors terrats de BCN per a les tardes d’estiu