MUTUA MADRID OPEN DE TENNIS
Sabalenka es corona a la Caja Mágica
La tennista bielorussa s’ha imposat a la final a la número 1 mundial, l’australiana Barty, mentre Zverev disputarà avui la final masculina després de vèncer Thiem.
Se li va escapar a Miami, tampoc va poder derrotar-la fa dos setmana a Stuttgart, però a la tercera oportunitat Aryna Sabalenka ha aconseguit vèncer Ashleigh Barty, per conquerir el Masters 1.000 de Madrid, en una final en la qual ha començat d’una manera devastadora, guanyant el primer set sense cedir ni un joc i ha frenat la remuntada de la tennista australiana a la tercera mànega per apuntar-se el triomf per 6-0, 3-6 i 6-4.
Sabalenka, número 7 mundial saltarà, després del seu primer triomf en un torneig de terra, a la quarta plaça. El títol a Madrid és el desè de la curta carrera de la tennista bielorussa que, al principi de temporada es va imposar també a Abu Dhabi.
La derrota de Barty talla una ratxa de 17 victòries consecutives de la tennista australiana. Sabalenka ha explicat que s’havia plantejat no jugar a Madrid per unes molèsties físiques. «No esperava arribar fins a la final i guanyar-la», ha assegurat la jugadora de 23 anys. La tennista bielorussa ha superat amb el seu títol les dues finals de la seva compatriota Vitòria Azarenka el 2011 i el 2012.
Zverev, llançat
Amb menys resistència de la prevista i en només dos sets l’alemany Alexander Zverev va batre l’austríac Dominik Thiem (6-3 i 6-4) i aquest diumenge (18.30, Teledeporte) buscarà el seu segon títol a Madrid, després d’haver-lo aconseguit el 2018, precisament contra el tennista austríac. Zverev disputarà la final contra el guanyador de l’altra semifinal entre el noruec Casper Ruud i l’italià Matteo Berrettini, que es disputa després de la final femenina.
Sorteig de Roma
Notícies relacionadesZverev va conèixer abans de jugar contra Thiem el sorteig del quadro del Masters 1.000 de Roma que comença aquest diumenge al Foro Italico. El tennista alemany serà a la part baixa del quadro on també hi haurà Rafael Nadal a qui va vèncer divendres a la Caja Mágica. El seu nou enfrontament podria donar-se als quarts de final del torneig italià en el qual reapareix també Novak Djokovic.
Nadal debutarà aquest dimecres davant el guanyador del partit de primera ronda que enfronta l’italià Jannik Sinner i el francès Ugo Humbert. Els possibles vuitens de final a Roma quedarien així: Djokovic-Dimitrov, Berretini-Tsitsipas, Thiem-Monfils, Bautista-Rublev, Schwartzman-Goffin, Hurkacz-Medvedev, Zverev-Carreño i Shapovalov-Nadal.
- RUTA El tresor més ben guardat de Lloret de Mar
- Religió L’assistència als oficis religiosos a Barcelona es dobla des de la pandèmia
- Barcelona, protagonista Porta i Bermúdez, renovadors de la marca BCN
- Investigació interna El Conservatori del Liceu acomiada per motius disciplinaris el professor acusat de tocaments
- Campanya ‘Junts s’explica’ El ‘superdissabte’ de Junts: 111 carpes i un miler de voluntaris per mirar de marcar perfil després de la ruptura amb el PSOE
- Internacional Augmenten les acusacions de neteja ètnica al Sudan: “Els supervivents parlen d’assassinats massius, tortura i segrestos”
- Ruptura Sánchez ignora el bloqueig de Junts i presentarà Pressupostos: «El Govern continuarà el seu full de ruta»
- Cimera del clima Sánchez afirma que Espanya està treballant en nous impostos als jets privats: «Qui més contamina ha de pagar, és el just»
- Música Rosalía exhibeix la seva formació clàssica a Lux: “En la seva manera de cantar es nota que hi ha uns coneixements musicals profunds, com en els Beatles”
- Possible delicte penal La Policia Nacional investigarà les obres del Camp Nou després de les denúncies de treballadors sense papers
