LA FINAL DE L'ATP CUP
Bautista dona el primer punt a Espanya
El tennista castellonenc s'ha imposat al serbi Dusan Lajovic per 7-5 i 6-1

Sydney (Australia), 12/01/2020.- Roberto Bautista Agut of Spain reacts during his final match against Dusan Lajovic of Serbia on day 10 of the ATP Cup tennis tournament at Ken Rosewall Arena in Sydney, Australia, 12 January 2020. (Tenis, España, Estados Unidos) EFE/EPA/MARK EVANS EDITORIAL USE ONLY AUSTRALIA AND NEW ZEALAND OUT /
Roberto Bautista ha obert la final de l’ATP Cup donant el primer punt a Espanya, com havia fet en les cinc eliminatòries anteriors de la competició. El tennista castellonenc, número 10 mundial, s’ha imposat al serbi Dusan Lajovic (34 mundial) per 7-5 i 6-1.
El partit ha sigut una batalla de dos jugadors de fons. Bautista ha sortit, com ja va fer el dia anterior contra Kyrgios amb les idees molt clares i demostrant una seguretat en cada cop que posaven el llistó molt alt a Lajovic per contrarestar-lo. El castellonenc ha guanyat els tres primers jocs però el deixeble de Josep Perlas ha reaccionat per anivellar el marcador i aguantar la batalla de pals fins al 5-5.
En aquesta situació Bautista ha fet un pas endavant en l’agressivitat del seu joc per forçar al límit Lajovic que, en el moment decisiu, ha tornat a cedir el servei i el set en 61 minuts.
Joc contundent
Notícies relacionadesUn cop dur per al tennista serbi que Bautista ha aprofitat una mica més per continuar forçant-lo a l’inici de la segona mànega, en què li ha trencat la sacada en dues ocasions més per col·locar-se amb un contundent 4-0. Un avantatge que ha mantingut el tennista espanyol, que només ha cedit un joc, amb el seu servei (4-1), per donar el punt a Espanya amb un ‘ace’.
Després de la victòria de Bautista, han entrat a la pista Rafael Nadal i Novak Djokovic per disputar un nou duel (el 55) en els seus enfrontaments i el primer des que fa un any el tennista serbi va derrotar el mallorquí a la final de l’Open d’Austràlia.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Plataformes digitals La moderadora de continguts de Meta registra un ero històric: 2.062 acomiadaments a la torre Glòries
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig