Previsió meteorològica
Temps de Catalunya, avui divendres 23 de juny de 2023: una revetlla càlida i plàcida
¿Remunten els pantans a Catalunya?
¿Com notarem la borrasca ‘Òscar’?
L’Aemet dona una mala notícia als que tenen vacances al juny
Diverses comarques de Catalunya tornen a estar sota avisos per pluges intenses
Catalunya disfrutarà aquest divendres, 23 de juny, d’una revetlla de Sant Joan càlida, tranquil·la i d’ambient estiuenc. Hi haurà algun xàfec en zones de muntanya, però no deslluirà la festa, que donarà pas a un cap de setmana assolellat i calorós. Atenció a les temperatures de diumenge, i bona revetlla.
L’ambient es mantindrà assolellat en general, amb alguns núvols baixos matiners a la Catalunya Central, la costa i el prelitoral central. A l’acabar el matí creixeran els núvols al Pirineu i el Prepirineu.
Serà precisament en aquestes zones on es podria registrar algun xàfec feble i aïllat durant la tarda, especialment al nord-est.
Les temperatures experimentaran pocs canvis, tot i que s’espera que durant la revetlla siguin freqüents els registres mínims superiors als 20 graus. És a dir, abundaran les nits tropicals.
El vent bufarà amb ratxes moderades a les comarques de Ponent i del nord-est. Al nord del cap de Creus hi haurà ratxes intenses de tramuntana.
Deixem enrere els xàfecs intensos de les darreres jornades per passar a parlar de forta calor durant els pròxims dies. De cara a diumenge sembla que tindrem valors de rigorós estiu a l'interior. Ho anirem seguint. pic.twitter.com/dcHLMtoR7S
— Meteocat (@meteocat) 22 de junio de 2023
I a partir d’ara, s'acaba del tot la inestabilitat. Sant Joan serà un dia assolellat i tranquil. Les temperatures pujaran i tocaran sostre diumenge, quan es registraran valors d’estiu intens. La calor seguirà, almenys durant la primera meitat de la setmana que ve.
- Revisió de l’‘electroxoc’ (i V) Salvatore Aguilar, psiquiatre: “TEC sí, però tractament integral centrat en les persones”
- Dia dels Treballadors CCOO i la UGT avisen d’un «polvorí social» a la marxa central de Màlaga
- Madrid celebra una jornada atípica sense Díaz ni els líders sindicals
- Dia dels Treballadors La pujada de preus i l’habitatge centren les reivindicacions del Primer de Maig
- Dia dels Treballadors PSC, ERC i Comuns situen la pujada salarial i l’habitatge com a prioritats
