
El temps a Barcelona i la resta de Catalunya: última hora de la pluja, tempestes i el pas de la DANA, en directe
Bon dia, l’aproximació d’una depressió aïllada en nivells alts de l’atmosfera (una DANA o gota freda) procedent del nord d’Europa farà que aquest dijous, 25 de maig, sigui el dia amb pluges més intenses i tempestuoses a Catalunya de tota la setmana.
La Generalitat ha activat en fase d’alerta el pla Inuncat per risc de precipitacions a gairebé totes les comarques, especialment en el tram central del dia.
EL PERIÓDICO obre un directe per aplegar les incidències d’un dia tempestuós.
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
Fa 847 dies
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos