Previsió meteorològica
Temps a Catalunya avui, dilluns 19 de setembre: un dia estable, però amb cel tèrbol
Catalunya encara un inici de tardor marcat per les pluges
Catalunya viurà aquest dilluns, 19 de setembre, un dia sense sobresalts després dels últims espeternecs d’inestabilitat registrats durant el cap de setmana. La tendència dels últims dies de descens progressiu de les temperatures continuarà. Els núvols i les pluges tornaran, però haurem d’esperar a la segona meitat de la setmana.
El cel romandrà poc ennuvolat, amb presència de núvols alts, més freqüents durant les hores centrals del dia. A més, fins a les primeres hores del matí, i novament a l’entrada de la nit, hi haurà núvols baixos en trams de la costa central i sud.
Les temperatures han caigut aquesta matinada en bona part de les comarques catalanes, a excepció del Pirineu, on han pujat. S’espera que les temperatures màximes registrin un lleu increment.
Notícies relacionadesLa temperatura ha descendit a la major part del territori, tret del Pirineu, Prepirineu i punts del litoral i prelitoral central on és similar o lleugerament superior.
— Meteocat (@meteocat) 19 de septiembre de 2022
➡ https://t.co/M4xnk3dNGm pic.twitter.com/07jcNel069
S’esperen bancs de boira i boirines en punts de l’interior del país.
Els models meteorològics indiquen a mitjà termini estabilitat i el predomini de l'ambient assolellat amb un descens lleuger de la temperatura. pic.twitter.com/BXGWikpZwB
— Meteocat (@meteocat) 18 de septiembre de 2022
La previsió del Meteocat apunta ambient assolellat fins dijous. Les temperatures continuaran amb la seva tendència de descens suau.
- EL disc de la setmana Quevedo s’estima la terra a ‘El baifo’
- Festa a Montjuïc El Último de la Fila, tornada èpica a l’Estadi Olímpic
- Clapton i el concert que planta cara a l’edatisme
- Judith Butler "La ultradreta apel·la a la por i a l’odi"
- Rod Hill, co CEO i cofundador de Fit Brands International: "BCN pot ser capital de la longevitat activa"
