Meteorologia

Temps a Barcelona avui, dijous, 7 de juliol: torna l’estiu

  • ¿Què és un flaix de calor?

  • ¿Què és l’esclafit càlid que s’ha produït a Catalunya aquests dies?

Temps a Barcelona avui, dijous, 7 de juliol: torna l’estiu

FERRAN NADEU

1
Es llegeix en minuts

Barcelona diu aquest dijous, 7 de juliol, adeu a les pluges i tempestes fugaces que van marcar la jornada de dimecres. Els més matiners s’hauran trobat quatre gotes en alguns punts de l’àrea metropolitana, però ha sigut un miratge. La previsió apunta que avui tornarà l’estiu.

Notícies relacionades

La matinada ha sigut una mica més suportable malgrat la xafogor d’algunes hores de la tarda de dimecres. Durant el matí encara veurem algun núvol, però abans del migdia el cel ja estarà serè i les temperatures iniciaran la remuntada, fins a arribar als 30 graus al migdia. La tarda serà estable i plàcida. L’estiu ha tornat i no es preveu a mitjà termini el retorn de la inestabilitat.

Hi haurà poques novetats en el temps. A poc a poc, les temperatures aniran pujant i s’imposarà l’ambient assolellat. Alguns models preveuen un nou episodi de calor a principis de la setmana vinent.