Pagament en autovia
La Cambra xifra en 50.900 milions el dèficit d’infraestructures a Catalunya
20/06/2023 - 11:11 CEST 0 Comentaris
Els peatges a Catalunya s’apujaran entre un 6,5% i un 7,3%
30/12/2022 - 09:58 CET 0 Comentaris
La C-32 entre Cubelles i el Vendrell serà gratis a partir del març
30/11/2022 - 12:11 CET 0 Comentaris
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- Compareixença a Ferraz Sánchez demana "perdó" per confiar en Santos Cerdán, evita concretar la seva responsabilitat i descarta eleccions
- CAS KOLDO El missatge de Cerdán a Koldo que apunta a una manipulació de les primàries del 2014 que va guanyar Sánchez: «Sense que et vegi ningú, fiques les dues paperetes»
- La resposta a l’escàndol El Govern central descarta que Sánchez se sotmeti a una qüestió de confiança després de la sortida de Santos Cerdán per corrupció
- Baròmetre de juny Enquesta CIS: El PSOE es dispara i aconsegueix el seu màxim avantatge sobre el PP malgrat els escàndols judicials
- EL PERIÓDICO ACCEDEIX A L’INFORME DE 490 PÀGINES Koldo a Ábalos: «Santos s’ha quedat amb diners, bitllets de cinc-cents que li donava el de Guipúscoa (Antxón)»