Pere Navarro
El director de la DGT assegura que el 2024 s’implantaran peatges a les autovies espanyoles
Navarro assegura que es tracta d’una imposició de Brussel·les
El director general de Trànsit, Pere Navarro, ha afirmat aquest dijous que el 2024 Espanya haurà d’iniciar el procés d’implantació de peatges a les autovies «per imposició de Brussel·les».
En una entrevista al programa ‘Els matins’ de TV-3, el responsable de la DGT ha afirmat: «El que sí que els puc dir és que l’any que ve, per imposició de Brussel·les, haurem de posar peatges, ens ho exigeix Brussel·les».
«I aquest sí que és un gran tema per a un acord entre els dos grans partits, per evitar que entri en el debat electoral, que al final tots sortim perdent», ha assegurat Navarro, que ha confessat que l’únic interès que el mou, quant a la seguretat viària, és una bona conservació i manteniment de les carreteres espanyoles.
En aquest sentit, Navarro ha insistit que aquesta mesura és una imposició de Brussel·les.
«Brussel·les ens imposa, ens exigeix, posar peatges; ens diu ‘els diners que us estem enviant no són per a conservació i manteniment de carreteres, és per a altres coses, amb la qual cosa heu de posar peatges com una exigència si voleu rebre més diners’», ha alertat.
Notícies relacionadesNavarro ha reiterat que a ell el que el preocupa és la «conservació i manteniment de les vies».
«L’altre, miri..., és un tema sensible que s’ha de treure del debat electoral», ha remarcat.
- Nova actualització ¿Guanyarà el PP per majoria absoluta les eleccions a Andalusia 2026? Així estan les prediccions més enllà de les enquestes
- VAIXELL HONDIUS L’Hondius arribarà a Tenerife entre les 5 i 7 d’aquest diumenge: els 14 espanyols seran els primers evacuats i portaran mascareta FP2
- Creuer MV Hondius Illa demana «calma, serenitat i confiança» davant el brot d’hantavirus
- Una joia medieval amagada entre muntanyes a tocar de Manresa
- El temps exacte per canviar els fregalls i les baietes: l’error que gairebé tothom fa a la cuina
