Antic soci gestor
Roures acusa Tatxo Benet d’impedir-li enviar un correu a la plantilla de Mediapro on denunciava censura
El fins ara soci gestor de Mediapro Jaume Roures ha acusat aquest dilluns el president i conseller delegat de la companyia, Tatxo Benet, d’haver-li impedit enviar un correu de comiat als 7.000 treballadors de l’empresa on denunciava haver patit censura.
En una entrevista a RAC-1 després de la sortida de Roures de Mediapro, ha lamentat que el comunicat oficial de la companyia parlés d’un «despenjament» i ha aclarit que el soci majoritari de la companyia li ha retirat les responsabilitats al considerar que la seva gestió «no és adequada».
«Si no tinc capacitat de gestió, prefereixo anar-me’n a casa», ha comentat. Roures va enviar «manualment» aquest diumenge un missatge de comiat a bona part de la plantilla.
Temes:
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- "Volíem aprofitar les onades"
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Obituari Mor Carles Vilarrubí, empresari i exvicepresident del Barça, als 71 anys
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Desenvolupament Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- El futur de Palestina ¿I què faran amb cinc milions de palestins?
- Naufragi Suspenen aquest diumenge la recerca dels desapareguts a Indonèsia sense resultat
- La caixa de ressonància ¿Els millors discos de l’any o els més importants?
- Tradició nadalenca El pessebre més gran de Catalunya s’obre pas a Parets del Vallès: «És un tribut als cultius catalans»
