FICCIÓ MONÀRQUICA
Un nou ‘The Crown’ per a la família reial sueca
La sèrie, produïda per l’escriptora Asa Lantz, girarà entorn del regnat del monarca actual, Carles Gustau XVI
Stockholm (Sweden) 03 12 2020 - Swedish King Carl XVI Gustaf (L) and Queen Silvia of Sweden pose at the Royal Castle in Stockholm Sweden 03 December 2020 (issued 10 December 2020) (Suecia Estocolmo) EFE EPA Pontus Lundahl SWEDEN OUT /
A la manera de ‘The Crown’, la popular, exitosa i en alguns passatges polèmica sèrie de Netflix, que narra les sis dècades del regnat d’Isabel II d’Anglaterra, la família reial de Suècia també serà la protagonista d’una nova ficció, segons han donat ha conèixer els responsables del projecte televisiu.
.
Produïda per l’escriptora sueca Asa Lantz, directora de la pel·lícula ‘Selma’ i produïda per la televisió nacional TV4, la ficció constarà en principi amb sis episodis, tot i que no es descarta una segona temporada en funció de l’acceptació de l’audiència sueca. El projecte, que, de moment, segueix sense títol, versarà sobre el regnat de l’actual monarca de Suècia, Carles Gustau XVI, que va ser coronat el 1973 després de la mort del seu avi, Gustau VI Adolf de Suècia.
En producció
Segons algunes fonts, la història començarà amb la mort de Gustau Adolf de Suècia, el pare de l’actual monarca, i la seva mort en un accident d’avió a Dinamarca el 1947. La sèrie reflectirà el trajecte del Rei de Suècia fins al seu ascens al tron, a més de la seva història d’amor amb la reina Sílvia.
La cadena de televisió s’ha mostrat orgullosa de poder dur a terme una ficció televisiva i de formar part d’un projecte centrat en la monarquia sueca. Els responsables del canal han assegurat que la sèrie, que es troba encara en fase de desenvolupament, pretén donar un punt de vista diferent sobre el monarca: «El nostre objectiu és crear un drama atractiu i modern de la més alta qualitat per al públic en general», asseguren.
Segons Josefine Tengblad, responsable de l’àrea de ficció de TV4, més que assemblar-se a ‘The Crown’, el projecte televisiu beurà més aviat del concepte de la pel·lícula ‘El discurs del rei’: «En el sentit que retrata algú que està sent preparat per convertir-se en una persona que no és», ha declarat.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- "Volíem aprofitar les onades"
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Obituari Mor Carles Vilarrubí, empresari i exvicepresident del Barça, als 71 anys
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Naufragi Suspenen aquest diumenge la recerca dels desapareguts a Indonèsia sense resultat
- La caixa de ressonància ¿Els millors discos de l’any o els més importants?
- Estil de vida El secret de la longevitat de Lewandowski per seguir a l’elit amb 37 anys: «No és el que faig ara, sinó el que he fet els últims 10 anys»
- Nous hàbits de criança Anar al col·le amb bolquers, pijama o talons de ‘Frozen’: la falta de límits familiars tensa la gestió de l’aula a infantil
- Nous hàbits de criança Mireia Miralpeix, mestra d’Infantil: «Els nens agraeixen els límits, no poden carregar amb el pes de decidir quan es treuen el bolquer»
