cinquena temporada
L'humor més físic torna a Antena 3 amb 'Me resbala'
El programa torna dilluns a Antena 3 amb Arturo Valls de nou al capdavant

me-resbala
Gairebé tres anys després de la seva última emissió, Antena 3 torna a apostar a partir d’aquest dilluns 2 de març per l’humor de ‘Me resbala’ (22.40 hores), el programa en què un grup de còmics demostren que poden treure un somriure al públic fins i tot quan la seva integritat física corre perill.
«Continua sent un programa molt blanc, en què connectem amb una cosa tan primària com l’humor físic, la caiguda, la patacada, el pastís a la cara. Tornem a aquest humor més universal», comenta Arturo Valls, que repeteix com a presentador en aquesta cinquena temporada.
Tot i que el xou recupera algunes de les seves proves clàssiques, com el ‘Teatro dependiente’, ‘Palabras corrientes’ i ‘¿Està Consuelo?’, n’incorpora unes altres tres de noves. A 'La hamburguesa prometida', els còmics convidats s’amunteguen dins d’un pa gegant de goma espuma fent dels seus ingredients i improvisant un eslògan; a ‘Vibra la gente’ han de representar una seqüència a sobre d’una plataforma vibratòria que els fa tartamudejar, i a ‘Bocabularios’ han de fer-se entendre amb uns retractors labials d’odontologia a la boca.
Notícies relacionades¡ALGO ESTÁ PASANDO! 💥
— Me Resbala (@meresbala) 28 de febrero de 2020
Estos dos ladrones (y otros tantos) vienen dispuestos a robarte las noches de los lunes 😏
📲 El próximo lunes ESTRENAMOS la nueva temporada de #MeResbala 🙌 ¡Te esperamos! 💃 pic.twitter.com/ZaH99uUaDP
Entre els valents que se sumen aquest any a passar les proves de ‘Me resbala’ hi ha Carlos Latre, Monaguillo, Edu Soto, Silvia Abril, Anabel Alonso, Vaquero, David Fernández, Toni Acosta i La Terremoto de Alcorcón, així com altres no tan estrictament lligats a l’humor com el presentador Luis Larrodera, la model i actriu Laura Sánchez i el líder de Las Nancys Rubias, Mario Vaquerizo. «Descobrir altres perfils és molt gratificant per al presentador i per a nosaltres», recalca Valls, que torna a fer doblet en Antena 3, ja que manté en emissió el seu longeu ‘¡Allá caigo!’ durant les tardes.
I no es descarta un triplet, ja que té pendent d’estrena la versió espanyola de ‘Masked singer’, un programa que consisteix a endevinar qui està cantant sota d’una màscara. «Sempre seran personatges famosos i no tenen per què ser cantants, poden ser futbolistes, polítics...», enumera Valls.
- Pensions Això és el que cal cotitzar per jubilar-se amb 63 anys
- Francesc-Marc Álvaro: "Junts treballa perquè la dreta arribi més d’hora que tard al Govern"
- Dades del padró La població estrangera es multiplica per 16 en 30 anys
- Mètode criminal Lladres experts en ‘scalping’ s’acarnissen amb Catalunya
- Dades del padró La població estrangera de Barcelona es multiplica per 16 des de finals del segle XX
- Copa del rei de bàsquet Un Unicaja liderat per Perry destrona el Reial Madrid
- Bàsquet. Minicopa Endesa El Barça i Dabone revaliden la corona
- Acadèmia de cine britànica Els BAFTA premien el film ‘Emilia Pérez’ però esquiven l’actriu Karla Sofía Gascón
- Fenomen viral "Tant de bo córrer en aquesta banda"
- EL disc de la setmana Fúria, elegància i saviesa