TU I JO SOM TRES
El millor dels Goya: el cul de Buenafuente
De la gala dels Goya (TVE-1) el més interessant, televisivament parlant, va passar l’endemà a Late motiv (#0, Movistar+). Va convocar Buenafuente Almodóvar, i Bob Pop, que també hi era, va exclamar amb una rotunditat portentosa: «El millor de la gala va ser al final, quan li vam veure el cul a Buenafuente». I va afegir: «Antonio Banderas, al veure-ho, em va xiuxiuejar: per tenir 55 anys, el seu cul no està gens malament». ¡Ah! Coincideixo amb l’apreciació. Els gags i sketchs que Silvia Abril i Buenafuente van fer en aquesta edició van ser molt fluixos. Alguns fins i tot antiquats, amb poc enginy i menor intenció. Vagi amb compte aquesta estimable parella de còmics amb la idoneïtat dels guionistes que els toquin, no sigui que acabin repetint aquell estil de les gales de l’exventríloc José Luis Moreno, quan feia sortir la Pepa i l’Avelino a Escenas de matrimonio. O sigui que l’últim gag, quan marxaven, ensenyant les galtes dels seus culs, va ser en efecte el seu millor humorisme escènic.
És curiós, va ser Bob Pop qui va explicar una interioritat de la gala que, ben guionitzada, hauria sigut un èxit. Va dir Bob que, el dia anterior, en l’assaig general, li van assignar el rol d’obrir el sobre i donar el nom del guanyador del millor guió. I que a totes les preses de l’assaig ell sempre deia, obviant la resta de candidats: «¡Guanyador Pedro Almodóvar. ¡Ah! Pel que sembla els membres de l’Acadèmia es van espantar, i llavors li van canviar el rol: Ángeles González Sinde seria l’encarregada d’obrir el sobre i donar el nom, i Bob s’encarregaria simplement de donar l’estatueta. Home, això hauria donat per a un esquetx molt saborós. I és que l’admiració de Bob per Almodóvar és tan enorme que va confessar que ell hauria pronunciat el seu nom tot i que al sobre en posés un altre. ¡Ah! S’hauria produït llavors un cacau apoteòsic. Només des de l’humor, i la ironia, s’hauria pogut salvar aquesta situació. Lamento que Bob no fos contractat com a guionista en cap.
Notícies relacionadesQue et donin un Goya és un èxit, però que un amic digui el teu nom, tot i que sigui una trampa i no et correspongui, també és un altre èxit. No et donen l’estatueta, però la tele consagra el moment per tots els racons del planeta. S’atribueix a Almodóvar aquesta frase: «L’èxit és la mentida més gran del nostre temps». Humoristes del món, poseu-vos, doncs, mans a l'obra.
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- tour de por Un passeig entre fantasmes per Barcelona
- Successos Els Mossos cacen in fraganti un depredador sexual d’estudiants en un autobús a Girona
- Famosos El motiu pel qual Pedri practica dejuni intermitent: «em sento molt millor»
- Cuina ¿Per què mig Espanya està posant vinagre a la paella per fer ous ferrats?
- Entrevista Pablo Duchement, pèrit judicial: «No tot el ‘bullying’ és una qüestió d’autoestima, hi ha nens que són psicòpates»