Aquesta nit a la 1
TVE planta cara a Eurovisió
‘La casa de la música’, presentat per Jesús Vázquez, ofereix actuacions i entrevistes amb artistes, amb Raphael com a estrella.
Avui, Dia Internacional de la Convivència en Pau, se celebra la final d’Eurovisió. I tot i que Espanya no hi participa aquest any com a protesta per la presència d’Israel al festival, la música serà molt present aquesta nit en el prime time de TVE: la cadena emet (22.00 hores) un nou especial de La casa de la música, amb el qual la cadena ja va donar la benvinguda al 2026.
Jesús Vázquez, que va ser un dels presentadors de l’últim Benidorm Fest, repeteix com a mestre de cerimònies en un especial que inclou artistes consagrats i estrelles emergents. Hi haurà entrevistes i música en viu des de l’Estudio 5 i altres localitzacions lligades a TVE que han sigut testimoni d’actuacions que són històriques. El gran convidat serà Raphael. L’acompanyen figures consagrades com ara Abraham Mateo, Manuel Carrasco, Ana Belén, Mikel Erentxun, Mónica Naranjo, Pablo López, Vanesa Martín, José Mercé, Fangoria o Camela. També hi actuaran grups nous.
- INFRAESTRUCTURES FERROVIÀRIES CCOO i la UGT convoquen vaga parcial el 27 de maig i el 5 de juny
- Adif avança en més de 200 obres per reforçar la xarxa de Rodalies
- Educació Una manifestació de 35.000 docents desborda el centre de València
- Sabine Henning, experta de l’ONU en transició demogràfica: "L’envelliment de la població no és cap crisi"
- Un mes de la regularització Les comissaries es reforçaran arran de l’allau de peticions de targetes TIE
