TU I JO SOM TRES
El casament de Belén, l'ombra de la Pantoja
En altres circumstàncies hauria sigut una altra cosa. Em refereixo al xou que ha muntat Mediaset al voltant del casament de Belén Esteban. Televisivament parlant, ha sigut fluix. Coneixent l’art que té Tele 5, la colossal martingala que haurien pogut orquestrar sobre el casament de la seva princesa del poble, el resultat, com a espectacle, ha sigut una mica dèbil. No han deixat Belén en la indigència televisiva, això no. Però ho han centrat tot aquest dissabte, el mateix dia del casament, pràcticament sense escalfament previ. A la tarda, al Viva la vida, sí que han posat cura en un seguiment de l’arribada de convidats, cerimònia i banquet. Però el més fort és que l’atenció i l’impuls més gran l’hi han donat a un acreditat paparazzo que, muntat en una avioneta, "¡Està disposat a rebentar el casament de Belén!". O sigui, la gran excitació a Tele 5 era la possibilitat de boicotejar l’exclusiva quel’Esteban ha venut a la revista ¡Hola! Home, que curiós. Després, a la nit, un digest de l’esdeveniment alSábado Deluxe corresponent. És a dir, que no l’han deixat sola, això no. Li han posat càmeres i focus. Però com deia l’expert en xafarderia Kiko Matamoros: «¿Aquest és el casament de l’any? ¡Aquesta ni tan sols arriba al casament del mes!». Efectivament.
S’ha d’entendre l’imperi Mediaset. Pragmatisme abans que res. ¿Quin és l’actual artífex de les seves fabuloses audiències? Indiscutiblament: ¡la Pantoja! La seva vida de robinsona de luxe als Cayos Cochinos caribenys els està proporcionant quotes de pantalla del 35% i gairebé quatre milions d’espectadors. O sigui, davant de tan bàrbar negoci, procurem no distreure’ns. Si no estigués l’operació Pantoja a ple rendiment, és probable que els estrategs d’aquest imperi ja haguessin començat a rendibilitzar l’enllaç de Belén molt abans del dia del casament. Imaginem, per exemple, la construcció d’algun impacte 20 dies abans de l’enllaç. Una infidelitat, per exemple. ¡Ah! Aquest tipus de martingales en aquest imperi les broden. Els en sobra experiència. I diners. I taules per escenificar la comèdia. Després, després del dolor, vindria la construcció de l’escena del perdó. La reconciliació. El ressorgiment de l’amor. ¡Ah! No s’espantin. Només seria comèdia. Només es tractaria de pescar audiència. Però no els fa falta. Audiència, amb la Pantoja a l’illa dels mosquits, ja la tenen tota.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Sector elèctric Iberdrola reforça la seva liquiditat amb una línia de crèdit de 2.500 milions
- Perfumeria i cosmètica Puig factura 2.299 milions el primer semestre, un 7,6% més
- Construcció Habitatge insta les comunitats a pactar un nou pla de 6.660 milions
- Anàlisi i predicció de BBVA Research L’economia catalana alentirà el seu creixement fins a l’1,5% el 2026
- Boom turístic Els hotels sumaran 52.000 habitacions fins al 2028 a tot Espanya