OFERTA EN 'STREAMING'
La nova plataforma Dazn invertirà 25 milions a Espanya
rozas44292678 sachsenring alemania 13 de julio 2018 marc m rquez honda180904130130
La confirmació, tal com havia comentat Manel Arroyo, màxim responsable televisiu de Dorna en el Mundial de Motociclisme, durant la celebració del GP de la Comunitat Valenciana, que una cadena en obert tindria, a Espanya, els drets de dos grans premis i el resum d’una hora els diumenges, ha començat a tranquil·litzar el pàdoc de MotoGP, els patrocinadors del qual estan molt inquiets davant de la lentitud de la posada en marxa de Dazn, la nova plataforma per ‘streaming’ (a ells els agrada dir-se el Netflix dels esports). tot i que ja està confirmat que iniciaran les seves emissions oficials el pròxim 27 de febrer, encara no ha començat la seva campanya de llançament per a la qual, pel que sembla, té reservats 25 milions d’euros.
Cal tenir en compte que en alguns dels països en els quals s’ha instal·lat Dazn en els últims tres anys ja ha arribat a acords puntuals amb televisions en obert per compartir determinats continguts. Itàlia, on Dazn ha estat a punt d’arrabassar el Mundial de motociclisme a Sky Italia, és un dels països on més comparteix els seus drets amb altres cadenes.
A causa, entre altres raons, de l’enorme diferència de preu que pagaran els abonats (de desenes d’euros mensuals a Movistar+ a, probablement, només 9,99 euros al mes), els aficionats comencen a sospitar que no rebran el mateix servei, ja que Movistar MotoGP TV oferia desenes i desenes d’hores de directe i programació durant els caps de setmana de gran premi, que començaven dijous al matí i acabaven, sovint, ben entrada diumenge a la matinada.
Notícies relacionadesEn aquella xerrada amb els mitjans espanyols a Xest, Arroyo va explicar que l’accés a la plataforma Dazn serà senzill. "Per al consumidor digital serà fàcil, perquè serà com una 'app' a les tauletes o 'SmartTV'".
També va assenyalar que “el primer mes serà gratuït. Els grans premis de Qatar i l’Argentina seran gratis. El preu serà similar al de Netflix. Serà al voltant de 9,99 euros al mes en el paquet bàsic, on hi haurà les motos. Si posteriorment s’hi afegeix futbol, podria pujar a 13 o 14 euros”.
- Baixa temporal Andreu Buenafuente abandona TVE de manera inesperada per prescripció mèdica: «He de parar una mica»
- Funció pública Pujada salarial dels funcionaris: què ofereix el Govern, a quants treballadors afecta i quan es cobraria
- Salut mental ¿Atendre el teu fill o deixar-lo plorar? Rafa Guerrero, psicoterapeuta, aclareix els dubtes: «És una aberració...»
- Una altra nena de 4 anys, a l’uci Mor una nena de 6 anys després d’un tractament dental a València i la Generalitat ordena tancar la clínica
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- El fiscal general, condemnat La condemna del Suprem aboca García Ortiz a l’expulsió de la carrera en compliment de les normes internes de la fiscalia
- Baixa temporal Andreu Buenafuente abandona TVE de manera inesperada per prescripció mèdica: «He de parar una mica»
- Televisió Buenafuente anuncia una aturada laboral «per prescripció mèdica» després d’anunciar que presentarà les Campanades de TVE
- Congrés extraordinari Nova crisi a ERC: dimiteix més de la meitat de la direcció a Barcelona per discrepàncies amb la seva presidenta
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
