TELE PER 'STREAMING'
Marc Márquez serà la imatge de Dazn
La nova plataforma d'esports per internet anuncia l'inici de les emissions a Espanya aquest mes de febrer
rozas46137589 marc m rquez campe n del mundo de motogp 2018 foto alejand181204172049 /
El Netflix del món de l’esport, Dazn, està a punt de desembarcar a Espanya i ho farà amb la millor imatge possible: l’heptacampió del món de motociclisme Marc Márquez serà la imatge de la nova plataforma de televisió per 'streaming' d’esports en directe. A més de l’indubtable carisma del pilot català, l’elecció de Márquez també ve donada pel fet que Dazn serà la plataforma que emetrà tot el Mundial de motociclisme a partir del 10 de març.
Dazn agafa el relleu a Movistar+ i, des d’aquest any 2019, compta amb l’exclusiva dels drets de retransmissió per a totes les sessions de MotoGP, Moto2, Moto3 i MotoE, des de l’FP1 fins a les curses, durant els pròxims tres anys –assenyalen des de la plataforma–. L’objectiu és fer créixer l’audiència en un dels mercats clau gràcies a les retransmissions en directe i sota demanda".
"El seu talent i determinació [de Márquez] per superar qualsevol obstacle i la seva fortalesa fan del jove pilot l’ambaixador perfecte de Daz, la nova llar de MotoGP a Espanya", ha anunciat Dazn en una nota que ha fet pública aquest dilluns, 4 de febrer, en què també anuncia l’inici oficial de les seves emissions a Espanya al llarg d’aquest mateix mes. "Márquez tindrà un paper clau com a ambaixador de Dazn a Espanya, que inclourà la promoció de la marca com a cara visible del servei de ‘streaming’ fins al 2021", apunta el mateix comunicat.
Notícies relacionadesA més del Mundial de motociclisme complet, Dazn també oferirà altres esdeveniments esportius de primer nivell en exclusiva, com la Premier League anglesa i l’Eurolliga de bàsquetper a les pròximes quatre temporades.
"És un honor formar part de la família de Dazn. Estic molt orgullós d’unir-me a l’equip i ser testimoni d’aquesta nova era per a l’esport a Espanya –ha dit Márquez, a través del comunicat de la plataforma–. Espero poder ajudar Dazn a créixer perquè és un servei de 'streaming' d’esport que farà caure barreres perquè els aficionats a l’esport a Espanya puguin veure les seves competicions preferides on i com vulguin. Estic desitjant que comenci la temporada per donar el millor de mi mateix i oferir un gran espectacle a tota la gent que seguirà les curss a Dazn".
- Baixa temporal Andreu Buenafuente abandona TVE de manera inesperada per prescripció mèdica: «He de parar una mica»
- Funció pública Pujada salarial dels funcionaris: què ofereix el Govern, a quants treballadors afecta i quan es cobraria
- Salut mental ¿Atendre el teu fill o deixar-lo plorar? Rafa Guerrero, psicoterapeuta, aclareix els dubtes: «És una aberració...»
- Una altra nena de 4 anys, a l’uci Mor una nena de 6 anys després d’un tractament dental a València i la Generalitat ordena tancar la clínica
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- El fiscal general, condemnat La condemna del Suprem aboca García Ortiz a l’expulsió de la carrera en compliment de les normes internes de la fiscalia
- Baixa temporal Andreu Buenafuente abandona TVE de manera inesperada per prescripció mèdica: «He de parar una mica»
- Televisió Buenafuente anuncia una aturada laboral «per prescripció mèdica» després d’anunciar que presentarà les Campanades de TVE
- Congrés extraordinari Nova crisi a ERC: dimiteix més de la meitat de la direcció a Barcelona per discrepàncies amb la seva presidenta
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
