ÈXIT D'AUDIÈNCIA

'Arde Madrid' segueix a Movistar+

La plataforma anuncia una segona temporada de la sèrie ambientada en els anys que Ava Gardner va viure a Espanya

zentauroepp45797270 gente  pelicula arde  madrid de paco  leon  foto  instagram181114111729

zentauroepp45797270 gente pelicula arde madrid de paco leon foto instagram181114111729

1
Es llegeix en minuts

Va ser una aposta arriscada en blanc i negre i amb un pressupost ajustadet, però tot indica que ha sortit bé; tant, que Movistar+acaba d’anunciar aquest dimecres, 14 de novembre, que la telecomèdia  'Arde Madrid’, ambientada en els anys que Ava Gardner va viure a MadridAva Gardner , tindrà una segona temporada.

Estrenada el 8 de novembre passat a la plataforma de televisió de Telefónica, ‘Arde Madrid’ és una producció de vuit episodis creada per Paco León i Anna R. Costa, protagonitzada pel mateix León, Inma Cuesta, Anna Castillo i Debi Mazar (en el paper d’Ava Gardner). Movistar+ no ha precisat de quants capítols constarà aquesta nova entrega ni la data d’estrena.

Segons ha explicat la mateixa plataforma, 'Arde Madrid’ és la sèrie de Movistar+ que més s’ha consumit completa. "Més d’1,2 milions de clients ja han vist la sèrie i, d’aquests, un de cada quatre han acabat els vuit episodis en només quatre dies des de la seva estrena, dijous 8 de novembre", explica M+, que també precisa que "el 93% del consum de la ficció creada per Paco León i Anna R. Costa ha sigut en diferit. Es consolida, així, el canvi de model de consum, que l’usuari decideix quan i on veure el que desitgi", afirma. 

La bona acceptació que ha tingut aquesta sèrie també s’ha vist reflectida a internet, on s’ha convertit en tendència a les xarxes socials: el dia 9 de novembre va ser el vuitè tema global, i el dia 10, l’11è. "Després de 'Virtual Hero', sèrie creada pel Virtual Hero‘youtuber’ Rubius, 'Arde Madrid’ és la sèrie què més ha transcendit a les xarxes socials", afirma la plataforma.

Notícies relacionades

A més d’Espanya, 'Arde Madrid’ és la primera sèrie estrenada simultàniament a Llatinoamèrica. Així, aquesta ficció ha arribat a una audiència potencial de més de cent milions d’abonats de la plataforma de Telefónica a 10 països: Colòmbia, Xile, el Perú, l’Equador, Costa Rica, El Salvador, Panamà, Guatemala, Nicaragua i l’Argentina.