Sèries a tv avui dijous 15 de juny del 2017
'El Ministerio del Tiempo' i 'La Riera' són les ficcions destacades de la jornada
La programació de sèries avui 15 de juny a tv té com a títols més destacats: 'El Ministerio del Tiempo' i 'La Riera'.
EL MINISTERIO DEL TIEMPO
La patrulla es troba amb Bécquer
22.40 TVE-1
El 1864, Gustavo Adolfo Bécquer escriu 'Cartas desde mi celda'. En una, descriu una noia anomenada Mencía, dibuixada pel seu germà Valeriano. És la mateixa dona que apareix com una bruixa en gravats de diferents èpoques . Pacino, Amelia i Alonso (Nacho Fresneda) intentaran descobrir la veritat.
LA RIERA
La Maria intercedeix per la seva filla davant l'Àxel
15.50 TV-3
La Bibiana li explica a la Maria que, si encara està enfadada amb l’Àxel, és perquè aquest li va retreure que li donés una coartada falsa. La Maria s’adona que la seva filla podria tornar a ser sospitosa. Per això, parla amb l’Àxel i li demana que no impliqui una altra vegada la noia. Però el Sergi (Jordi Planas) sent la conversa.
ACACIAS, 38
Ramón esclata en còlera amb Trini
17.15 TVE-1
Ramón (Juanma Navas) esclata en còlera. Trini intenta explicar-se, però el seu marit no el deixa: se sent traït i es trasllada a la casa d’Arturo Valverde. Mauro i Teresa decideixen començar de zero. Però malgrat les seves bones intencions, el passat pesa massa i Teresa dubta si podran aconseguir-ho.
zentauroepp38617966 television serie el ministerio del tiempo foto tamara arra170613201236 /
- Nova actualització ¿Qui guanyarà les eleccions a Andalusia 2026? Així estan les prediccions més enllà dels sondejos
- Diplomàcia de guerra Ucraïna, potència mundial en drons: Zelenski ven els aparells «provats en combat» a més de 20 països
- Es compleix un mes del procés El Govern reforçarà les comissaries davant l’allau de peticions de targetes TIE i informes policials per a la regularització d’immigrants
- Apunts polítics de la setmana ¿On es juga el PP la majoria absoluta a Andalusia? ¿El PSOE pot evitar la catàstrofe?
- Els cuiners bascos coincideixen: "L’error més habitual en fer marmitako és un brou aigualit i poc treballat"
